  • 11. Data: 2011-06-18 21:14:29
    Temat: Re: sportowy skuter 250-500 (2cylindrowy)
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:itj1cp$42f$1@inews.gazeta.pl...
    > przepraszam - myslalem o
    > Xciting 500, a jak to chodzi?
    >
    > K/.

    Osobiscie uwazam ze xcitng jest najlepszym wyborem w porownaniu jakosc/cena.
    Napewno szybszy i bardziej zwawy w porowaniu z burkiem 400, majka 400 honda
    sw 400
    Ceny czesci zamiennych o polowe jak nie wiecej tansze niz z w/w modeli.
    Sam model rowniez kosztuje nowy ok 20 tys, a inne " bardziej markowe " ok 35
    tys.
    Osobisciscie nakrecilem starszym modelem kymco 25 tys ( lacznie ma
    przejechane 50 tys ) i nie wydazyla sie zadna awaria, oprocz tego ze zuzylo
    sie sprzeglo ( 250 zl ), urwala linka od obrotomierza ( 40 zl ), oraz
    rozciekl sie silnik pod cylindrem ( wymiana wszystkich uszczelek z robocizna
    320 zl ).
    Burgamny w zdecydowanej wiekszosci lubia lyknal oleju i trzeba na bierzaco
    kontrolowac poziom.
    Znajomy ma xcitinga i przejechal przez 4 lata 30 tys bez zadnej awari.
    Jezeli dba sie o sprzet i wymienia na bierzaca podstawowe rzeczy bedzie sie
    z niego na pewno zadowolonym.

  • 12. Data: 2011-06-19 07:33:57
    Od: Glub <g...@g...com>

    "kyte" <k...@n...com> wrote:
    > przepraszam - myslalem o
    > Xciting 500, a jak to chodzi?

    Ma tylko jedną ... No dobra dwie wady- mało miejsca pod siedzeniem i
    wysokie siedzenie.
    przy moich 175cm troche to uwierało..
    --
    Glub SW-T400

  • 13. Data: 2011-06-24 17:47:08
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Powiedzcie mi, jak to jest z pozycją na takim skuterze.

    Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na skuterze
    też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez obciążania
    kierownicy?

  • 14. Data: 2011-06-24 18:42:02
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na
    > skuterze też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez

    na kiblu to raczej nalezy sie rozluźnic a nie usztywniac. Normalnie -
    na dupie siedzisz

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2011-06-25 06:30:51
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-06-24 19:47:08 +0200, Marcin N said:

> [...]
    >
    > Normalnie kolanami usztywniam pozycję i nie wiszę na rękach. Czy na
    > skuterze też jest jakaś rozsądna możliwość usztywnienia pozycji bez

    w tym rozmiarze sportowy jest tylko tmax- a weź se na nim usiądź i zobacz...
    --
    Glub
    SWT-400

  • 16. Data: 2011-06-30 21:21:59
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 18-06-2011 o 18:46:43 Glub <g...@g...com> napisał(a):

    > Downtown 300 jest tak zwinny i szybki ze inne 400 ( burki, hondy i Majki)
    > dostaja zadyszki.

    Pierdu pierdu :)
    --
    Nikanor [SH300]