  • 1. Data: 2011-06-17 13:47:39
    Temat: Re: Dobra szkoła nauki jazdy kategorii A w Łodzi
    Od: editka88 <edita_ej@_NOSPAM_o2.pl>

    Jeśli kurs na prawo jazdy na motocykl to tylko i wyłącznie w Delcie!
    Instruktorzy znają się na swojej robocie, atmosfera świetna, same plusy.
    Nie jeździłam nigdy motocyklem, zaczynałam więc od podstaw a zdałam za
    pierwszym razem.
    DELTA i nie ma co szukać dalej :)

  • 2. Data: 2011-06-24 22:32:20
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-06-17 15:47, editka88 pisze:
> [...]
    > Nie jeździłam nigdy motocyklem, zaczynałam więc od podstaw a zdałam za
    > pierwszym razem. DELTA i nie ma co szukać dalej :)

    Akurat Delty tu reklamowac nie musisz ;)
    Najczesciej polecana na preclu szkola jazdy w Lodzi :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek