  • 1. Data: 2011-06-17 14:54:16
    Temat: Red bull X Fighters - ale nie w Stolycy
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Szczegóły tutaj.

    http://www.redbull.pl/cs/Satellite/pl_PL/Article/Red
    -Bull-X-Fighters-jednak-w-Poznaniu--021243035881349

    Pozdrówka,
    Ekim aka Batman

  • 2. Data: 2011-06-17 17:17:25
    Temat: Re: Red bull X Fighters - ale nie w Stolycy
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-17 16:54, Ekim pisze:
    > Szczegóły tutaj.
    >
    > http://www.redbull.pl/cs/Satellite/pl_PL/Article/Red
    -Bull-X-Fighters-jednak-w-Poznaniu--021243035881349

    To jeszcze, żeby był pełny obraz sytuacji:

    http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,9803640,Lech
    _Poznan_protestuje_przeciw_zamknieciu_stadionu.html

    pozdr.
    Mystik

  • 3. Data: 2011-06-17 19:53:50
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-17 16:54, Ekim pisze:
    > Szczegóły tutaj.
    >
    > http://www.redbull.pl/cs/Satellite/pl_PL/Article/Red
    -Bull-X-Fighters-jednak-w-Poznaniu--021243035881349

    Taaa... troche NTG - najbardziej sie "ciesza" kibice Lecha ktorzy
    wlasnie sie dowiedzieli ze 5 kolejek ligi nie odbedzie sie na ich
    stadionie.

    Jakas paranoja z ta zmiana :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 4. Data: 2011-06-18 08:47:26
    Od: xwx <x...@g...com>

    Żeby była jasność do końca - stadion jest miejski, a Lech go tylko
    podnajmuje (nie jest to stadion Lecha, bo gra tam też np. Warta), a
    korzyść dla miasta w wyniku RBXF jest niewątpliwa - remont podłoża pod
    murawę i sama murawa to już kasa blisko miliona złotych.
    Skoro stadion jest Poznania to niech służy Poznaniowi, a nie tylko
    kibicom piłki, nie?

    Pozdrawiam
    xwx

  • 5. Data: 2011-06-18 09:37:56
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 169 roku bieżącego, xwx zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > murawę i sama murawa to już kasa blisko miliona złotych.
    > Skoro stadion jest Poznania to niech służy Poznaniowi, a nie tylko

    Nie sposób się nie zgodzić, jeśli jest tak jak napisałeś.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 6. Data: 2011-06-18 15:37:03
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Nie sposób się nie zgodzić, jeśli jest tak jak napisałeś.

    No i jakby co to nie u nas bedzie katastrofa budowlana jak sie tluszcza
    rzuci do bram :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-06-19 20:36:30
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-18 10:47, xwx pisze:
> [...]
    > murawę i sama murawa to już kasa blisko miliona złotych.
    > Skoro stadion jest Poznania to niech służy Poznaniowi, a nie tylko

    Yak. Nie rozumiem tylkpo dlaczego 2 miesiace maja trwac przygotowania do
    imprezy ktora bedzie trwac pare godzin.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2011-06-19 20:59:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-19 22:36, Piotr May pisze:

    > Yak. Nie rozumiem tylkpo dlaczego 2 miesiace maja trwac przygotowania do
    > imprezy ktora bedzie trwac pare godzin.

    Byles kiedys na X-Fighters ? Bo ja bylem i zauwazylem ze aby rozegrac
    takie zawody to trzeba zwiezc na stadion troche duzo pachu i go usypac w
    gorki w sposob profesjonalny i przemyslany.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2011-06-24 05:25:37
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

[...]

    ZTCW to Lech i Warta chcieli się nawet złożyć na tą wymianę, bo dla nich
    starty sa grubo większe. Choc IMHO prestiż imprezy jest niepodważalny,
    termin jednak mocno niefortunny.

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500

  • 10. Data: 2011-06-24 05:27:23
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

    > No i jakby co to nie u nas bedzie katastrofa budowlana jak sie tluszcza
    > rzuci do bram :)

    Stadin juz parokrotnie testowany na full wiec bez obaw. Nie wiem co gorsze:
    upaść czy nie powstać w ogóle ;)

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500