  • 1. Data: 2011-06-17 16:54:45
    Temat: honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
    Od: shift <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam,

    Czy dało by rade, wsadzic silnik yamahy dt 125, do ramy hondy mtx 80 r2 ?

  • 2. Data: 2011-06-17 16:59:44
    Temat: Re: honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "shift" <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy dało by rade, wsadzic silnik yamahy dt 125, do ramy hondy mtx 80 r2 ?

    Dalo, dalo..
    Tylko najpierw propros Tate o kieszonkowe na szlifierke katowa.

  • 3. Data: 2011-06-17 17:05:17
    Od: shift <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl>

    ergnapisal

    > Użytkownik "shift" <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Dalo, dalo..
    > Tylko najpierw propros Tate o kieszonkowe na szlifierke katowa.
    tak nie wejdzie ?

  • 4. Data: 2011-06-17 17:06:45
    Od: shift <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl>

    shiftnapisal

    > ergnapisal

    z.pl...

    > tak nie wejdzie ?

    ALBO CO ZROBIC żeby miec 125 w mojej hondzie (bez tulejowania)

  • 5. Data: 2011-06-17 17:37:57
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    shift pisze:
    > shiftnapisal

    > ALBO CO ZROBIC żeby miec 125 w mojej hondzie (bez tulejowania)

    wykrecic swiece i podłączyć kompresor. I dmuchac tak długo az się
    rozpęknie. Tylko wtedy trzeba jeszcze z dębowego klocka nowy tłok
    dostrugać bo oryginał bedzie latał.

    Niech zgadne: masz to zarejestrowane jako motorower?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2011-06-17 19:10:43
    Od: shift <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl>

    Arninapisal

> [...]
    > dostrugać bo oryginał bedzie latał.

    > Niech zgadne: masz to zarejestrowane jako motorower?
    nie

  • 7. Data: 2011-06-17 21:37:31
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 168 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > Niech zgadne: masz to zarejestrowane jako motorower?

    I tak się nie przyzna :P

    Swoją drogą, zastanawia mnie po co pakować kasę w szlify, żeby
    powiększyć pojemność zamiast iść zrobić to A/A1.

    BTW: Agulec po drugim wykładzie w promotorze, pomyślałbyś? :-)
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2011-06-18 08:46:07
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    >Swoją drogą, zastanawia mnie po co pakować kasę w szlify, żeby
    >powiększyć pojemność zamiast iść zrobić to A/A1.

    To A1 mozna teraz od 12 lat?;)
    jak to sie ten swiat szybko zmienia...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2011-06-20 06:36:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    shift napisał(a):
    > ALBO CO ZROBIC żeby miec 125 w mojej hondzie (bez tulejowania)

    Nakleic odpowiednia naklejke.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead