  • 1. Data: 2011-06-17 15:10:43
    Temat: Kluby MC w Warszawie
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    Witajcie Drodzy
    Czytam posty na pl.rec.motocykle juz kilka ladnych lat. Do tej pory
    zza oceanu ale jakies trzy tygodnie temu wrocilem do kraju i chyba juz
    na dobre. Nie wiem czy to dobre pytanie na grupe ale szukam klubu
    motocyklowego w Warszawie lub jej okolicach ktory przygarnal by mnie
    pod swoje skrzydla ;) Stad moje pytanie czy jest moze gdzies lista
    Warszawskich klubow i zasad w nich obowiazujacych? Ze wzgledu na moj
    dlugi pobyt za granica nie wiem za bardzo co i jak, wiec zwracam sie
    z uprzejma prosba o kilka wskazowek jak odnalezc "wlasciwy" klub
    (kazdy z pewnoscia jest wlasciwy :)
    dzieki!
    davepol

  • 2. Data: 2011-06-17 15:19:09
    Temat: Re: Kluby MC w Warszawie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, daveTheBandit <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > dlugi pobyt za granica nie wiem za bardzo co i jak, wiec zwracam sie
    > z uprzejma prosba o kilka wskazowek jak odnalezc "wlasciwy" klub

    Precle to grupa samozwanczych i niezrzeszonych nigdzie motocyklistow.
    Wiec o pomoc w tym temacie bedzie ciezko, podjedz sobie do Route66 na
    Prymasa Tysiaclecia tam spotkasz czlonkow to pewnie Ci pomoga.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-17 16:46:29
    Od: daveTheBandit <d...@g...com>

    On Jun 17, 8:19 am, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > Wiec o pomoc w tym temacie bedzie ciezko, podjedz sobie do Route66 na
    > Prymasa Tysiaclecia tam spotkasz czlonkow to pewnie Ci pomoga.

    No tak wlasnie myslalem ze ten temat tonie bardzo na
    pl.rec.motocykle :) Dzieki za sugestie
    jedyny lokal motocyklowy ktory pamietam z moich czasow to 2oo i
    jeszcze jeden w jakims takim
    starym ni to kosciolku czy czyms takim no ale juz bym tam nawet nie
    trafil. Dzieki jeszcze raz!
    davepol

  • 4. Data: 2011-06-17 17:58:11
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-17 18:46, daveTheBandit pisze:

    > No tak wlasnie myslalem ze ten temat tonie bardzo na
    > pl.rec.motocykle :) Dzieki za sugestie

    A jednak wlasciwy, co prawda PRECLE MC nie istnieje ale malo co brakuje
    hehehe....

> [...]
    > jeszcze jeden w jakims takim
    > starym ni to kosciolku czy czyms takim no ale juz bym tam nawet nie

    Mnie sie zdaje ze Road Runners MC ma swoj chapter w Stolycy wiec moze to
    Cie zainteresuje: http://www.roadrunnersmc.pl/ . Mialem z nimi
    przyjemnosc sie posmiac na zlocie u Perunow w Ostrolece w zeszlym roku ;)

    Albo zerknij na strone Kongresu i tam poszperaj:
    http://www.klubymotocyklowe.pl/

    Pzdr
    --
    marider (NN support ;) )
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2011-06-17 20:05:08
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-17 17:10, daveTheBandit pisze:
> [...]
    > dlugi pobyt za granica nie wiem za bardzo co i jak, wiec zwracam sie
    > z uprzejma prosba o kilka wskazowek jak odnalezc "wlasciwy" klub

    Czemu ograniczasz sie do Warszawy ? Jesli jestes supportem jakiegos
    klubu zza oceanu (a domyslam sie ze jestes - po poscie) to mozesz
    przeciez dalej dzialac w danym klubie - nawet jesli nie ma on chapteru w
    Wawie.

    Tu masz warszawskie, nie tylko MC.

    http://katalog.onet.pl/6034,33518,warszawa-kluby-mot
    ocyklowe,r.html

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2011-06-20 10:12:16
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Uzytkownik "daveTheBandit" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    5g2000yqc.googlegroups.com...
    > jedyny lokal motocyklowy ktory pamietam z moich czasow to 2oo i

    2oo ma sie dobrze caly czas (jesli chodzi ci o ten na Tunelowej).

    X.