  • 1. Data: 2009-05-29 08:00:13
    Temat: spis kanalow i czestotliwosci w TNK
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Mam TnK
    Czasem widze, ze np w nsport sygnal dzwiekowy jest nadawany w 5.1. Niestety
    moj ampli nie odbiera tego sygnalu w takim formacie (chociac pdlaczony jest
    przez spdif)
    Kiedys pokazala sie tutaj strona internetowa ze wszystkimi kanalami, wraz z
    rozpiska czestotliwosci, tam byly rowniez wypisane czestotliwosci dzwieku,
    czy ktos moglby mi podac te stronke, bo z szukania juz mnie palce bolą ;)

    thx
    mar

  • 2. Data: 2009-05-29 08:14:23
    Temat: Re: spis kanalow i czestotliwosci w TNK
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Smerf napisał:
    > Mam TnK

    Gratuluję, ja też :-)

    > Czasem widze, ze np w nsport sygnal dzwiekowy jest nadawany w 5.1.
    > Niestety moj ampli nie odbiera tego sygnalu w takim formacie (chociac
    > pdlaczony jest przez spdif)

    To jak widzisz, że to 5.1? Tuner pokazuje?

> [...]
    > wraz z rozpiska czestotliwosci, tam byly rowniez wypisane
    > czestotliwosci dzwieku, czy ktos moglby mi podac te stronke, bo z

    Ktoś mógłby ;-)
    http://pl.kingofsat.net/pack-tvnakarte.php
    Wg tej informacji nie ma nic o 5.1 w nsport.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 3. Data: 2009-05-29 08:52:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Smerf pisze:
> [...]
    > czy ktos moglby mi podac te stronke, bo z szukania juz mnie palce bolą ;)

    na tnk nie ma dzwięku 5,1, zostaje znaczek ten z z kanłu n sport hd

    pawell

  • 4. Data: 2009-05-29 09:59:57
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:gvo5h0$eu6$1@polsl.pl...
    Użytkownik Smerf napisał:
    > Gratuluję, ja też :-)

    Jaki masz tuner?
    Działa Ci dobrze. Umnie niestety czasem wyskakuje okienkoi zablokowane -
    ferguson fx 7600

    > To jak widzisz, że to 5.1? Tuner pokazuje?

    Nie, jest znaczek na ekranie TV

    >Ktoś mógłby ;-)
    >http://pl.kingofsat.net/pack-tvnakarte.php

    własnie o to chodziło :)
    tylko, ze widze, ze jedynie tvp1,2, tvn i tvn7 sa w dolby.

    Nsport niestety nie

    pzdr
    mar

  • 5. Data: 2009-05-29 10:34:40
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Smerf napisał:
    > Jaki masz tuner?

    Ferguson DF-9000 PVR

    > Działa Ci dobrze. Umnie niestety czasem wyskakuje okienkoi zablokowane -

    Nie idealnie, ale nie narzekam na razie. Co oznacza napis "zablokowane"?

    > Nie, jest znaczek na ekranie TV

    A, to mogą napisać i 20.5, ale strumień będzie tylko 2.0 i to nawet
    niekoniecznie Dolby Digital (AC3).

    > tylko, ze widze, ze jedynie tvp1,2, tvn i tvn7 sa w dolby.

    No niestety. Jak dla mnie to wystarczy, sportu prawie nie oglądam.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 6. Data: 2009-05-29 10:45:55
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <

    >Nie idealnie, ale nie narzekam na razie. Co oznacza napis "zablokowane"?

    Zatrzymuje sie obraz i wyskakuje wlasnie napis 'zablokowane', tak jakbym nie
    oplacil karty
    Wydaje mi sie ze co jakis czas probuje sie za pomoca sygnalu komunikowac z
    kartą conax, które czasem po prostu sie zawiesza.

    Podobno nalezy zmienic oprogramowanie w fergusonie, dla mnie to jak na razie
    'czarna magia'

    mar

  • 7. Data: 2009-05-29 12:04:41
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Smerf napisał:
    > Zatrzymuje sie obraz i wyskakuje wlasnie napis 'zablokowane', tak jakbym nie
    > oplacil karty

    No to czegoś takiego nie mam.
    Niekiedy się przycina na mgnienie oka po około sekundzie od przełączenia
    kanału, ale potem jest już raczej OK.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *