  • 1. Data: 2009-05-27 07:48:38
    Temat: PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA
    Od: "Krzysztof" <k...@p...onet.pl>

    PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA.

    Posiadam kablowke Aster juz na czas nieokreslony ale mam dodane rzeczy na czas
    okreslony takie jak
    programy HD plus dekoder cyfrowy z HDD. Od ponad dwoch miesiecy co miesiac Aster
    zawyza mi
    rachunki. Wczoraj juz sie miarka przebrala znowu dostalem podwyzke calego pakietu.

    Jakie prawa mi przysluguja. Czy musza mie uprzedzic pisemnie o zmianie mojego
    abonamentu.
    Czy ja w tej chwili moge wypowiedziec im umowe bez konsekwencji dla mnie.

    Prosze was o pilna pomoc bo chce isc dzis do nich i wypowiedziec umowe i nie wiem na
    co moge liczyc
    czy prawo jest po ich stronie czy po mojej.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-05-27 08:23:50
    Temat: Re: PILNE - problem z ASTEREM - WARSZAWA
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

> [...]
    na co moge liczyc
    > czy prawo jest po ich stronie czy po mojej.

    A czy umowę przeczytałeś??? Czy podpisaleś w ciemno? Tam powinny być
    odpowiedzi na twoje pytania.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-05-27 09:07:22
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wiem na co moge liczyc
    > czy prawo jest po ich stronie czy po mojej.

    To jakiś ewenement, pisać jak widac umiesz a czytac już nie ? weź umowę i
    przeczytaj