  • 1. Data: 2009-05-29 13:33:21
    Temat: czy warto uruchomić antenę z siłownikiem ?
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Został mi cały komplet z SAT analogowej
    talerz 120cm siłownik i skrzyneczka sterowania
    (chyba PA-500) która współpracowała z Amstradem.
    Mam sporo miejsca w ogrodzie gdzie by nikomu nie
    zawadzała. Ale pytanie : czy na innych
    satelitach oprócz Astry i Hot-Birda jest coś ciekawego ?
    np: jakies discowery,sex...inne polskie niż na "naszych"
    satkach ? Chodzi mi oczywiście o Free.Tuner bym jakiś
    kupił do powiedzmy do 350zl(obecnie mam Samsunga cyfrowego Polsatu
    oraz ten "Rydzykowy" ale wersje ulepszoną.
    i jaki dobry konverter niskoszumny kupić ?
    Rylen
    ps. okolice Lublina

  • 2. Data: 2009-05-30 08:32:15
    Temat: Re: czy warto uruchomić antenę z siłownikiem ?
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > jak antena po analogu to konwerter trzeba zmienić.

    A to niby dlaczego? Możesz to uzasadnić???

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-05-30 08:51:26
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > jak antena po analogu to konwerter trzeba zmienić.

    Może niekoniecznie. Zależy od konwertera. Ja miałem analoga a konwertery
    "pasowały" do cyfrowego też. Z drugiej strony konwerter np. GI-201 to
    nie majątek, a dobre parametry ma.

    > czy są ciekawe satelity? są, np. thor 1 st. w, sirius 5 st. e, amos,

    Tradycyjnie polecam już Siriusa i Amosa z chyba ośmioma kanałami
    muzycznymi z muzyką głównie rosyjską i ukraińską. Posłuchać można, ale
    pooglądać warto. Fajne laski ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 4. Data: 2009-05-30 09:22:05
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

> [...]
    >
    > Tradycyjnie polecam już Siriusa i Amosa z chyba ośmioma kanałami
    > muzycznymi z muzyką głównie rosyjską i ukraińską. Posłuchać można, ale

    Dziękuję za cenne podpowiedzi, bo już wypadłem z tego parę lat temu.

    Co do konwertera to oczywiście kupię nowy i to jakiś raczej bezszumny,
    ale nie wiem jaki KONKRETNY model kupić( w cenie do 100zł chyba coś
    dobrego powinienem dostać)
    I jeszcze: jak sterować takim siłownikiem mając np:tego Fergusona 6600
    No mogę oczywiście ręcznie bo w PA-500 mam cyfrowy licznik i można
    zapisać na kartce pozycje SAT.
    Rylen

  • 5. Data: 2009-05-30 09:48:14
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Rylen napisał:
    > Co do konwertera to oczywiście kupię nowy i to jakiś raczej bezszumny,
    > ale nie wiem jaki KONKRETNY model kupić( w cenie do 100zł chyba coś
    > dobrego powinienem dostać)

    Ja bym brał coś takiego:
    http://www.golden-interstar.pl/produkt.php?id=128
    Jak dobrze poszukasz to za około 20 zł dostaniesz.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 6. Data: 2009-05-30 10:09:41
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Rylen wrote:

> [...]
    > ps. okolice Lublina

    jak antena po analogu to konwerter trzeba zmienić.
    czy są ciekawe satelity? są, np. thor 1 st. w,
    sirius 5 st. e, amos, hispansat 30 st.w.
    fta jest sporo, ale jak chcesz tak latać po orbicie
    kup fergusona np 6600, 7600 na które jest sporo
    oprogramowania edukacyjnego, na którym można pooglądać
    co nieco. polskich kanałów tam nie znajdziesz poza
    polonią.

    pawell

  • 7. Data: 2009-05-30 10:22:37
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Co do konwertera to oczywiście kupię nowy i to jakiś raczej bezszumny,
    > ale nie wiem jaki KONKRETNY model kupić( w cenie do 100zł chyba coś
    > dobrego powinienem dostać)

    Tyle to konwertery kosztowały 10 lat temu.

    Jingiel