  • 11. Data: 2016-03-20 16:31:27
    Temat: Re: sonda 2 i Marek Siudym
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >http://demotywatory.pl/4631614/Marek-Siudym-wspoltw
    orca-programu-Sonda-napisal

    >Dość krytyczny jest, oględnie ujmując :)

    Się z nim zgadzam, zwłaszcza w kwestii chaosu, czyli jak już pisałem: mix
    galileo i telexpressu.

  • 12. Data: 2016-03-20 20:48:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > On jeden pozostał z autorów

    Mogę się mylić, ale producentem kiedyś zwykle była państwówka,
    dopiero teraz telewizja kupuje programy i filmy od firm
    zewnętrznych lub kupuje licencje na produkcję. ...
    ---
    Dlatego mówię, że był autorem, czyli autorskie prawa osobiste a nie
    majątkowe.

    To tak, jakby wynalazca technologii produkcji
    grafenu rościł sobie prawo do patentu, kiedy kasa na
    badania szły z publicznego wora.
    ---
    A można zarejestrować patent bez zgody autorów ?

  • 13. Data: 2016-03-21 11:11:54
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    re wrote:

> [...]
    > badania szły z publicznego wora.
    > ---
    > A można zarejestrować patent bez zgody autorów ?

    Mam prośbę techniczną: czy mógłbyś cytować wypowiedzi tak,
    jak to inni robią? Przez tę manierę Twoje posty są mało czytelne.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 14. Data: 2016-03-21 11:39:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > Mam prośbę techniczną: czy mógłbyś cytować wypowiedzi tak,
    > jak to inni robią? Przez tę manierę Twoje posty są mało czytelne.
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    Też czasem stosuję taki system.
    Nie wiem od czego to zależy, ale jak odpowiadam to w większości przypadków
    poprzednią treść program sam mi wcina, ale czasem się zdarza, że nie wcina i
    wtedy mam do wyboru:
    - albo żmudnie ręcznie przesuwać każdą linijkę wszystkich cytowanych
    poziomów (głębsze poziomy o 1 z dopisaniem >, a ostatni poziom o 2 z
    dopisaniem '> ')
    - albo zrobić jakoś inaczej,
    - albo zrezygnować z odpowiedzi.

    Czasem rezygnuję, czasem, jak da się zacytować jedynie jedną/dwie linijki
    poprzednich wypowiedzi to wcinam ręcznie, a jak trzeba zacytować więcej to
    muszę jakoś oddzielić swoją wypowiedź i też najprostsze wydało mi się
    oddzielanie linijką kilku minusów.
    P.G.

  • 15. Data: 2016-03-21 11:45:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Piotr Gałka pisze:
    [..]
    > Też czasem stosuję taki system.

    Najlepiej przesiąść się z outlooka na coś innego lub nałożyć poprawki
    naprawiające go.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 16. Data: 2016-03-21 18:55:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Piotr Wyderski"

> [...]

    Mam prośbę techniczną: czy mógłbyś cytować wypowiedzi tak,
    jak to inni robią? Przez tę manierę Twoje posty są mało czytelne.
    O czym Ty pieprzysz ? To program tak cytuje i nie da się tego zmienić.

  • 17. Data: 2016-03-21 18:58:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

    [..]
    > Też czasem stosuję taki system.

    Najlepiej przesiąść się z outlooka na coś innego lub nałożyć poprawki
    naprawiające go.
    ---
    Tobie najlepiej

  • 18. Data: 2016-03-21 19:30:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ---
    > O czym Ty pieprzysz ? To program tak cytuje i nie da się tego zmienić.

    kolega słusznie ci zwrócił uwagę. Faktycznie jest nieczytelnie.
    Zamiast psioczyć, zainstalowałbyś sobie thundebirda, i cieszył się, że
    ktoś się stara, żeby przeczytać twój komentarz.

  • 19. Data: 2016-03-21 19:42:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman piszę:

    > kolega słusznie ci zwrócił uwagę. Faktycznie jest nieczytelnie.
    > Zamiast psioczyć, zainstalowałbyś sobie thundebirda, i cieszył
    > się, że ktoś się stara, żeby przeczytać twój komentarz.

    Przecież jest zupełnie odwrotnie! Jakby sobie zainstalował coś
    normalnego, to by nikt nie musiał się starać, tylko by czytał bez
    żadnego wysiłku. A tak, to może się cieszyć, że mimo trudności,
    ludzie jednak czytają. A niektórzy również próbują odpowiadać.
    Czy potrzeba więcej dowodów na to, że pisze interesująco i mądrze,
    a nikt nawet przez chwilą nie pomyślał, by go wrzucić do kaefa?

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2016-03-21 20:18:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy potrzeba więcej dowodów na to, że pisze interesująco i mądrze,
    > a nikt nawet przez chwilą nie pomyślał, by go wrzucić do kaefa?

    Piękny przykład sofistyki :)