  • 1. Data: 2009-09-25 15:41:41
    Temat: skleroza
    Od: kassia_17 <r...@W...wp.pl>

    witam, mam problem bo zapomnialam numeru tel mojej karty orange go, a
    skonczyly sie pieniazki na koncie, chcialabym doladowac z konta online a
    do tego potrzebny mi moj numer. doladowanie samym kodem nie chodzi w
    gre, z konta mam duza promocje :)
    Pytanie - jak dowiedziec sie jaki mam numer?

  • 2. Data: 2009-09-25 15:44:11
    Temat: Re: skleroza
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kassia_17" <r...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h9iocj$df1$...@m...internetia.pl...
> [...]
    > z konta mam duza promocje :)
    > Pytanie - jak dowiedziec sie jaki mam numer?

    Spytać się kolegi / koleżanki

  • 3. Data: 2009-09-25 15:47:46
    Od: kassia_17 <r...@W...wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "kassia_17" <r...@W...wp.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h9iocj$df1$...@m...internetia.pl...
    >
    > Spytać się kolegi / koleżanki

    to niemozliwe

  • 4. Data: 2009-09-25 15:52:31
    Od: kassia_17 <r...@W...wp.pl>

    kassia_17 pisze:

    > to niemozliwe
    a juz wiem, usługa kredyt

  • 5. Data: 2009-09-25 16:03:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    kassia_17 napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    *555 chyba darmowe
    Arek

  • 6. Data: 2009-09-25 16:05:34
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    kassia_17 pisze:
> [...]
    > gre, z konta mam duza promocje :)
    > Pytanie - jak dowiedziec sie jaki mam numer?

    Od dawna nie korzystam z uslug tej sieci ale kiedys sprawdzalem przez

    *555