  • 1. Data: 2009-10-31 21:53:45
    Temat: Przekazanie środków
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Witam

    Chcę ze swojego konta w Orange przekazać komuś mającemu konto również w
    Orange. Wysyłam pod nr 8088 SMS o treści DOLADUJ 50 511****** i otrzumuje
    informację, że usługa Przelew SMS nie jest dostępna dla użytkownika o tym
    numerze. O co może chodzić?

    Remek

  • 2. Data: 2009-10-31 21:56:35
    Temat: Re: Przekazanie środków
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:53:45 +0100, Remek napisał(a):

> [...]
    > otrzumuje informację, że usługa Przelew SMS nie jest dostępna dla
    > użytkownika o tym numerze. O co może chodzić?

    Ten 511 to numer na kartę?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-10-31 22:06:14
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" napisał:

    > Ten 511 to numer na kartę?

    Tak, ale wjakiejś promocji z telefonem. Raz na 3 m-ce musi doładowywać kwotą
    50,- zł (minimum).

    Może tu tkwi haczyk? Nie informują na swoich stronach o jakichś wyjątkach.
    Jak zwykle pic na wodę. Rezygnuję z ich usług i przechodzę do innej sieci.
    Mam 80,- zł na koncie. Przekażę je komukolwiek, aby im nie zostawić.

    Remek

  • 4. Data: 2009-10-31 22:18:44
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Remek tak oto obwieścił(a):

    > Tak, ale wjakiejś promocji z telefonem. Raz na 3 m-ce musi doładowywać kwotą
    > 50,- zł (minimum).

    Czyli nie na kartę :)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 5. Data: 2009-10-31 22:38:07
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" napisał:

    > Czyli nie na kartę :)

    Co znaczy "nie na kartę". każdy telefon jest na kartę. Jak chcesz mo cos
    wytłumaczyć, to wyrażaj się precyzyjnie. ja nie jestem znawcą tego tematu i
    takie sformułowania mącą w głowie. A bełkotliwe oferty operatorów jeszcze
    ten chaos potęgują. Wydaje mi się, że dwa podstawowe typy usług to:

    - pre paid
    - abonament

    Są jeszcze jakieś kombinacje. Konia z rzędem temu, kto się połapie w tym
    bałaganie.

    Pozdrawiam Remek

  • 6. Data: 2009-10-31 22:40:39
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Remek pisze:

> [...]
    > otrzumuje informację, że usługa Przelew SMS nie jest dostępna dla
    > użytkownika o tym numerze. O co może chodzić?

    Coś się posypało Orange'owi? Miałem to samo z dwoma numerami POP.
    Ponieważ jednocześnie nie dało się zmienić taryfy (proszę spróbować
    później... przez 2 miesiące) ani wykupić pakietu internetowego (też
    komunikat o błędzie), a na dodatek skończył się Profit, przeniosłem
    numer do mBank mobile.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 7. Data: 2009-11-01 01:52:43
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Remek wrote:
    > Co znaczy "nie na kartę". każdy telefon jest na kartę.

    "Na kartę" to niestety polska bardzo niekonkretna nazwa na usługi typu
    prepaid, czyli w Orange konkretnie chodzi o usługi Orange POP, Orange Go
    na kartę oraz Orange Free na kartę oraz różne starsze wynalazki.

    > Jak chcesz mo
    > cos wytłumaczyć, to wyrażaj się precyzyjnie. ja nie jestem znawcą tego
    > tematu i takie sformułowania mącą w głowie.

    Kolega użył... języka powszechnego. Zamiast pojazd mechaniczny
    dwuśladowy do 3,5 tony powiedział auto :)

    > A bełkotliwe oferty
    > operatorów jeszcze ten chaos potęgują. Wydaje mi się, że dwa podstawowe
    > typy usług to:
    >
    > - pre paid
    > - abonament

    I zapomniałeś o mix'ach. To bardzo istotne. Tu: obowiązek doładowywania
    co miesiąc daną kwotą, która zasila konto i nie przepada z możliwością
    doładowania więcej, niż dana kwota. Za to dostajesz tańszy telefon, niż
    całkiem bez abonamentu.

    > Są jeszcze jakieś kombinacje. Konia z rzędem temu, kto się połapie w
    > tym bałaganie.

    Wystarczy dodać nazwę usługi/promocji podaną na umowie. To zwykle
    wszystko wyjaśnia.
    Wracając do tematu: Jeżeli usługa w której masz telefon nie nazywa się
    Orange POP, (Nowy) Orange Go ani Orange Free na kartę (w tę opcję wątpię,
    bo to jest do tranmisji danych) to nie możesz przelać środków.
    Nie pomogę w przypadku abonamentów Orange: na tych się nie znam. W
    MIXach nie ma opcji przelewu środków ZTCW.

    rgrds,
    Jakub

  • 8. Data: 2009-11-01 02:36:11
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Remek pisze:

> [...]
    > wyjątkach. Jak zwykle pic na wodę. Rezygnuję z ich usług i przechodzę do
    > innej sieci. Mam 80,- zł na koncie. Przekażę je komukolwiek, aby im nie

    To przekaż mnie, ok?

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-11-01 07:18:57
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Remek pisze:

    > Tak, ale wjakiejś promocji z telefonem. Raz na 3 m-ce musi doładowywać
    > kwotą 50,- zł (minimum).
    >
    > Może tu tkwi haczyk?
    tak, to zetafon

    > Nie informują na swoich stronach o jakichś
    > wyjątkach.
    informują w regulaminie

    > Jak zwykle pic na wodę. Rezygnuję z ich usług i przechodzę do
    > innej sieci. Mam 80,- zł na koncie. Przekażę je komukolwiek, aby im nie
    > zostawić.
    >
    > Remek
    sprzedaj na allegro za 40 - od ręki

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-11-01 12:16:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Oct 2009 23:18:44 +0100, Piotr M wrote:
    >Pewnego razu Remek tak oto obwieścił(a):
    >
    >Czyli nie na kartę :)

    "Na karte", bo to zetafon.

    Wyraznie wylaczony z/do przelewania srodkow z innego prepaida.

    J.