  • 11. Data: 2011-12-09 08:07:53
    Temat: Re: simlock
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
    > Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.

    Przy okazji podaj co to za telefon ?? kolega ostatnio za 25 zł zdejmował od
    ręki w jakimś lokalnym punkcie GSM.

  • 12. Data: 2011-12-09 11:23:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-09 09:07, Chris pisze:
    > Animka nabazgrał(a):

    > Przy okazji podaj co to za telefon ?? kolega ostatnio za 25 zł zdejmował od
    > ręki w jakimś lokalnym punkcie GSM.

    Może jakiś kolega pracujący w tym punkcie mu zdejmował.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 13. Data: 2011-12-10 18:26:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message
    > Co oznacza "grzebanie w portach USB" i "korzystanie z myszki: ? :D

    Piotrze, ktoś napisał Animce że chce skorzystać z jej myszki...
    W czym widzisz problem? :-))

  • 14. Data: 2011-12-11 16:47:16
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-08 14:50, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Jadryś" <I...@y...com> napisał>

    > Lcd też pewnie wymieniają po 20-25 nie pytając o model.

    Akurat tego nigdy nie robiłem.

  • 15. Data: 2011-12-11 16:47:57
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-08 16:16, Animka pisze:

    > Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
    > Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.
    >

    > animka

    Tak prawdę mówiąc nie trzeba szukać, w byle jakiej budce handlującej
    używanymi telefonami potrafią niedrogo przeprowadzić operację usuwania
    simlocka. Takie budki sa w każdym większym centrum handlowym.
    Jest tylko jedna niewiadoma - co z gwarancją? Czy przypadkiem w firmie
    Orange nie stracisz gwarancji na telefon po usunięciu blokady?

  • 16. Data: 2011-12-11 17:15:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-11 17:47, Jadryś pisze:
    > Tak prawdę mówiąc nie trzeba szukać, w byle jakiej budce handlującej
    > używanymi telefonami potrafią niedrogo przeprowadzić operację usuwania
    > simlocka. Takie budki sa w każdym większym centrum handlowym.

    Wczoraj już się z ta sprawą uporałam. Zdjął tego simlocka miły facet w
    punktu części do telefonów itp. Punkt w dużej hali targowej. Oficjalny
    szyld. Zapłaciłam 30 zł.
    Jutro chyba kurier mi dostarczy kartę SIM z Play'a i będę korzystała z
    dwóch telefonów ( W Play'u wzięlam ofertę za 29 zł bez telefonu). Za 14
    m-cy podziękuję Orange, czyli nie przedłużę umowy.

    > Jest tylko jedna niewiadoma - co z gwarancją? Czy przypadkiem w firmie
    > Orange nie stracisz gwarancji na telefon po usunięciu blokady?

    Mam dwa dobre telefony w poprzednich umów (fakt, że nie dotykowe i bez
    WiFi).
    W tym trzecim, z umowy ostatniej nic nie zmieniałam, bo z niego
    korzystam w Orange.

    animka

  • 17. Data: 2011-12-18 12:01:11
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-11 18:15, Animka pisze:
    > Za 14 m-cy podziękuję Orange, czyli nie przedłużę umowy.

    A dlaczego? Przecież nie są najgorsi.. A poza tym najlepsza łączność,
    największy zasięg jeżeli idzie o GSM w kraju..

> [...]
    > WiFi).
    > W tym trzecim, z umowy ostatniej nic nie zmieniałam, bo z niego

    No, skoro nie są na gwarancji w Orange to niczym nie ryzykujesz.