  • 1. Data: 2011-12-07 17:43:25
    Temat: Android Market - jak dodać urządzenie ?
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Kupiłem właśnie telefonik Star A5000 z systemem Android 2.2.1.
    Chciałbym zainstalować na nim Skype, ale do tego żeby go pobrać i
    zainstalować z witryny Android Market trzeba najpierw tam "podpiąć"
    swój telefon, a nigdzie nie widzę przycisku ani linka do tego.
    W sieci wyczytałem że trzeba mieć konto na google - ja mam - jego
    login to adres mojej poczty na wp.pl - nie wiem czy o takie konto
    na Googlach chodzi. Poza tym doczytałem się że w swoim koncie na Google
    trzema kliknąc "Konta i synchronizacja", czy jakoś podobnie, no tak,
    ale gdzie to jest ? . Proszę o jaką pomoc w temacie.

  • 2. Data: 2011-12-07 17:53:36
    Temat: Re: Android Market - jak dodać urządzenie ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    1. Kupujesz fajny telefon z Androidem
    2. Zakładasz sobie konto Gmail o dowolnym wolnym loginie
    3. Wprowadzasz sobie go w telefon
    4. Na komputerku lub w telefonie logujesz się na Android Market
    5. Ściągasz co chcesz

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 3. Data: 2011-12-07 18:12:08
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Piotr M napisał(a):

> [...]
    > 3. Wprowadzasz sobie go w telefon
    > 4. Na komputerku lub w telefonie logujesz się na Android Market
    [..]

    Dzięki za odpowiedź. Właśnie tak robię i gdy kliknę już na :
    Skype: "zainstaluj" / po zalogowaniu się oczywiście / - interface
    wypisuje mi :

    "Brak telefonów z systemem Android powiązanych z tym kontem.
    Zaloguj się na inne konto"

    Jak odpiszesz/odpiszecie - to dopiero jutro po południu będę
    mógł przeczytać i odpowiedzieć.

  • 4. Data: 2011-12-07 18:57:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 19:12:08 Uni <u...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wypisuje mi :
    >
    > "Brak telefonów z systemem Android powiązanych z tym kontem.

    No i co? Nie da się powiązać konta z Twoim telefonem? Coś chyba kiedyś
    miałem taką sytuacje. Może spróbuj pierw zainstalowac sobie coś z pozycji
    telefonu. Wiesz, wchodzisz na Android Market w telefonie, wtedy chyba robi
    się automatycznie powiązanie konta z modelem fona.

  • 5. Data: 2011-12-08 04:00:02
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Piotr M napisał(a):
    [..]
> [...]
    > telefonu. Wiesz, wchodzisz na Android Market w telefonie, wtedy chyba robi
    > się automatycznie powiązanie konta z modelem fona.

    No właśnie jak by coś się "robiło" to przypuszczalnie nie napisałbym
    tego postu. Nic się nie robi, a powiązać telefon z kontem to i owszem
    chciałbym wiedzieć jak to zrobić.

    Wobec powyższej sytuacji proszę grupowiczów o podanie mi linka -
    może być na priv'a gzie można sciągnąć Skype'a dla Androida 2.2.1
    - "normalnie" - jeśli ktoś zna oczywiście.

  • 6. Data: 2011-12-09 00:40:49
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Uni wrote:
    > No właśnie jak by coś się "robiło" to przypuszczalnie nie napisałbym
    > tego postu. Nic się nie robi, a powiązać telefon z kontem to i owszem
    > chciałbym wiedzieć jak to zrobić.

    A dlaczego nie możesz tego zrobić z poziomu Android Market na samym
    urządzeniu?

    Jakub

  • 7. Data: 2011-12-09 11:46:40
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Jakub Danecki napisał(a):

    [..]Nic się nie robi, a powiązać telefon z kontem to i owszem

    > A dlaczego nie możesz tego zrobić z poziomu Android Market na samym
    > urządzeniu?

    Konto na Android Market utworzyłem przy pomocy telefonu, ale gdzie
    jest jaiś przycisk który poprowadził by mnie przez proces dodawania
    telefonu ?.

  • 8. Data: 2011-12-09 12:01:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-12-09 12:46, Uni wrote:

> [...]
    >
    > Konto na Android Market utworzyłem przy pomocy telefonu, ale gdzie
    > jest jaiś przycisk który poprowadził by mnie przez proces dodawania

    Mysle, ze tutaj szybko znajdziesz odpowiedz jak wyswietlic urzadzenie w
    Markecie na PC: http://tinyurl.com/cbl5n35

  • 9. Data: 2011-12-10 18:32:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Uni" <u...@w...pl> wrote in message news:4EE1F520.E8017CFE@wp.pl...
> [...]
    >
    > Konto na Android Market utworzyłem przy pomocy telefonu, ale gdzie
    > jest jaiś przycisk który poprowadził by mnie przez proces dodawania

    Jakie to wszystko zawiłe na tym Androidzie...
    Gdybyś miał iPhone to wszedłbyś do AppStore i za minutę gadałbyś
    przez Skype... a Tak to 2-3 dni się męczysz i rozwiązania dalej brak
    na to aby trywialne zadanie doinstalowania Skype na telefon wykonać :)

  • 10. Data: 2011-12-10 19:22:33
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > przez Skype... a Tak to 2-3 dni się męczysz i rozwiązania dalej brak
    > na to aby trywialne zadanie doinstalowania Skype na telefon wykonać :)

    Tak, tak:
    1. Sprzet i soft Apple jest niezawodny.
    2. Jesli jest inaczej: http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=pl_PL
    patrz punkt 1. :P

    Poza tym pytajacy chyba nie chce znalezc rozwiazania. Swego czasu Defy
    nie zostala rozpoznana w Markecie na PC. Chwila googlania i problem
    rozwiazalem momentalnie. Na tyle szybko, ze nie utkwilo mi to w pamieci,
    zeby podpowiedziec Uni.