  • 1. Data: 2011-12-08 00:23:32
    Temat: simlock
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Znalazłam na Allegro :http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12406275
    Zdjęcie simlocka zdalnie. Czy to jest bezpieczne?
    Napisałam na jeden numer gg, odpowiedział mi ktos z numeru 800 (co to
    jest?) No i numer gg całkiem inny niż ten na który wysłalam zapytanie,
    bo do tego numeru 800 dokleił się jeszcze jakiś numer na 354.....Facet
    napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z
    myszki. Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie wyslałam.
    Coś mi tu się dziwne to wydaje.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 2. Data: 2011-12-08 00:34:29
    Temat: Re: simlock
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-12-2011 o 01:23:32 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Znalazłam na Allegro :http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=12406275
    > Zdjęcie simlocka zdalnie. Czy to jest bezpieczne?

    Bezpieczne co i dla kogo/czego? Dla telefonu pewnie tak. Dla Ciebie?
    "kodem przed wpłatą" także nie ryzykujesz.

    > Napisałam na jeden numer gg, odpowiedział mi ktos z numeru 800 (co to

    Dość ciekawe, też chętnie się dowiem, mimo że OT

    > napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z
    > myszki.

    Co oznacza "grzebanie w portach USB" i "korzystanie z myszki: ? :D

    > Coś mi tu się dziwne to wydaje.

    Z przyjemnością łączę się z Tobą w dziwnościach i tajemniczościach..

    PS.
    Czy możesz łaskawie wykonać korektę swojej sygnaturki, tak aby nie łamała
    netykiety?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 3. Data: 2011-12-08 00:43:39
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

  • 4. Data: 2011-12-08 10:13:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-08 01:43, Jasio pisze:
    > --------------------------
> [...]

    Jasiu jakie ładne, duże swoje zdjęcie pokazałeś :-)

    animka

  • 5. Data: 2011-12-08 12:18:59
    Od: Jadryś <I...@y...com>

    W dniu 2011-12-08 01:23, Animka pisze:
> [...]
    > napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta
    > z myszki. Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie

    Sprawdzałaś czy Twój telefon jest na pewono zablokowany sim lockiem? Ja
    kiedyś przez przypadek wlożyłem do Nokii z Orange kartę iPlusa. I było
    wielkie zdziwienie że ta nokia nie ma blokady. To samo było z modemem
    AnyData - teoretycznie ma założonego simlocka a w praktyce chodzi na
    każdej karcie.
    Gdy jednak się okaże że jest zablokowany to najtaniej zdjecie blokady
    wyjdzie w jakimś komisie, w miejscowości w której mieszkam robią to za
    20-25zł.

  • 6. Data: 2011-12-08 13:43:33
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał :

> [...]

    > No i numer gg całkiem inny niż ten na który wysłalam zapytanie, bo do tego
    > numeru 800 dokleił się jeszcze jakiś numer na 354.....

    Nowe numery gg (kolesia) piszące na stare (np Twój) korzystają z pośrednika
    (800) żeby odbiorca mógł widzieć wiadomość. To jest ogólnie znana przypadłość
    numerów powyżej iluś tam milionów, do wygooglania zresztą.

    > Facet napisał, ze simlocka zdejmuje zdalnie grzebie w portach USB i korzysta z
    > myszki.

    Bo tak się właśnie ściąga simlocka z nowych modeli, bez konieczności wysyłania
    telefonu, z wykorzystaniem najczęściej TeamViewer.

    > Najgorsze jest to, że odpisał nie ten do którego zapytanie wyslałam.
    > Coś mi tu się dziwne to wydaje.

    Odpisał ten sam.

  • 7. Data: 2011-12-08 13:50:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Jadryś" <I...@y...com> napisał>

    > w miejscowości w której mieszkam robią to za 20-25zł.

    Lcd też pewnie wymieniają po 20-25 nie pytając o model.

  • 8. Data: 2011-12-08 15:16:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-08 13:18, Jadryś pisze:

> [...]
    > Gdy jednak się okaże że jest zablokowany to najtaniej zdjecie blokady
    > wyjdzie w jakimś komisie, w miejscowości w której mieszkam robią to za

    Dzięki. Przy okazji sprawdzę czyjąś kartę (bo w domu nie mam innych).
    Będę także szukała kogoś od simlicka także w jakichś komisach, dzięki.

    animka

  • 9. Data: 2011-12-08 16:12:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-08 14:43, Tomek pisze:

> [...]
    > (800) żeby odbiorca mógł widzieć wiadomość. To jest ogólnie znana przypadłość
    > numerów powyżej iluś tam milionów, do wygooglania zresztą.

    No wlaśnie wczoraj już googlalam, ale Ty bardziej konkretnie o tym teraz
    napisaleś.
    Dziwne jest to, ze nie zapisała się dyskusja na temat zdjęcia simlocka
    przez tego faceta. W historii pusto. Bardzo to dziwne.

    > Bo tak się właśnie ściąga simlocka z nowych modeli, bez konieczności wysyłania
    > telefonu, z wykorzystaniem najczęściej TeamViewer.

    No to fajnie tylko on dzięki temu programowi będzie widział (wszystkie?)
    pliki w moim komputerze.

    > Odpisał ten sam.

    A skąd wiesz?

    animka

  • 10. Data: 2011-12-08 16:58:58
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No wlaśnie wczoraj już googlalam, ale Ty bardziej konkretnie o tym teraz
    > napisaleś.

    > A skąd wiesz?

    Bo powyżej masz odpowiedź, której fakt potwierdziłaś. Koleś pisał via nr 800 z
    którego dostałaś powiadomienie o numeracji gg, a jego przekierowało przez numer
    pośredni, inny niż ten z milionową numeracją, pod który Ty pisałaś. Można to
    łatwo sprawdzić, pisząc wciąż na numer oryginalny, a koleś odpisuje na numer
    pośredni.
    To TEŻ można wygooglać

    > No to fajnie tylko on dzięki temu programowi będzie widział (wszystkie?) pliki
    > w moim komputerze.

    Będzie widział, dopiero jeśli wejdzie tam gdzie je trzymasz, nie ma innej
    możliwości. Ale uwierz, kolesie, którzy ściagają simlocki online nie łażą po
    czyichś katalogach. Poza tym, przecież będziesz widzieć co robi i w każdej
    chwili możesz przerwać połączenie. Nie ma naprawdę żadnych obaw.