  • 1. Data: 2011-12-07 19:30:28
    Temat: pakiety "nielimitowany internet" za 7zl
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Abstrahując od nazwy, która jest nieprawdziwa, jak nielimitowane może
    być coś, co posiada limit, to do jakiej konkretnej prędkości spada
    prędkość po zużyciu pakietu?
    Wiem, że ch..owej, ale jaka to konkretnie wartość?

  • 2. Data: 2011-12-07 19:59:08
    Temat: Re: pakiety "nielimitowany internet" za 7zl
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr z Frosty napisa?(a):

> [...]
    > prędkość po zużyciu pakietu?
    > Wiem, że ch..owej, ale jaka to konkretnie wartość?

    Szklana kula wrote: "Jaką konkretnie sieć masz na myśli?" ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-12-07 20:08:27
    Od: "Anetka.Młoda" <a...@v...pl>

    >Szklana kula wrote: "Jaką konkretnie sieć masz na myśli?" ;)

    play

    jk

  • 4. Data: 2011-12-07 20:13:41
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    > Piotr z Frosty napisa?(a):

    > Szklana kula wrote: "Jaką konkretnie sieć masz na myśli?" ;)

    wszystkie ;)

  • 5. Data: 2011-12-07 22:46:33
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 20:30:28 Piotr z Frosty <p...@f...com> napisał(a):

    > Abstrahując od nazwy, która jest nieprawdziwa, jak nielimitowane może
    > być coś, co posiada limit

    A wiesz, ja tez ch*je wieszam na te reklamy właśnie. Diabelski marketing.
    Ale z drugiej strony, jak to ktoś tu mnie uświadomił (właściwie to mam ta
    świadomość, ale przypomniał mi :) ), że to i tak dobrze, jak nieświadomym
    ludziskom pakiety się kończą i po kieszeni później ciągnie. Chociaż czy ja
    wiem. To tak jak cieszyć się, że Cie nie okradną..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 6. Data: 2011-12-08 15:09:13
    Od: "Piotr z Frosty" <p...@f...com>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    ja
    wiem. To tak jak cieszyć się, że Cie nie okradną..

    Dalej jednak piszą * po iluś MB prędkość może(!) spaść, ale nie podają
    do ilu, w dodatku podejrzewam, że nie tylko prędkość spada ale i QOS
    ląduje na samym dnie, bo widziałem raz w działaniu takiego blueconnecta
    wykastrowanego i myślałem, że mnie środkowa część słowa abstrahując
    strzeli.

  • 7. Data: 2011-12-08 16:54:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > być coś, co posiada limit, to do jakiej konkretnej prędkości spada
    > prędkość po zużyciu pakietu?

    Poszukaj mojego posta sprzed xx-dni.
    Zadalem to prawie samo pytanie :).