  • 11. Data: 2002-08-22 08:31:45
    Temat: Re: sferia-testy
    Od: Anna Wiejak <a...@a...waw.pl>

    > wyglada ze sa wpieci do ipartners..
    ipartners tez ale do tego: nask, telia i polpak.
    I fakt. Ludziki w boku twierdza ze to poufne ;)

  • 12. Data: 2002-09-05 22:13:12
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 13 Aug 2002 06:49:49 +0000 (UTC), rasz
    <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:

    > jednak 0.08 , zle przeczytales.
    > UWAGA NA SFERIE , onie nie posiadaja chyba nikogo znajacego sie na
    > technicznych aspektach dostepu do internetu a ich przedstawiciel handlowy
    > jest IDIOTA !

    nie przejmuj sie, na przedstawiciela handlowego moze isc kazdy wiec
    sie nie zdziw ze sa tam przypadkowi ludzie

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018

  • 13. Data: 2002-09-06 10:28:44
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    futszaK <f...@W...irc.pl> wrote in

    > nie przejmuj sie, na przedstawiciela handlowego moze isc kazdy wiec
    > sie nie zdziw ze sa tam przypadkowi ludzie

    okazalo sie ze oni nawet nie ludzi zatrudniaja .. tylko BLONDYNKI !!!!! :)
    , z terminalem do mnie 2 blondynki przyjechaly plastik-czekolada :/ ,
    poprostu zalama.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod