  • 1. Data: 2002-08-04 18:06:28
    Temat: sferia-testy
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    Z ryczałtu aktualnie nici.
    Naliczaja:
    aktywacja 19 pln
    polaczenia:
    8-18 0,12/min
    18-8 0,8/min
    Naliczaja za "aktywny czas" (nie taryfikuja jesli nie ma transmisji
    danych) ale to imho nic nie warte jesli impuls liczony jest co minute
    ale moze ktos zaoszczedzi.
    Predkosc 115 kbps.
    Po 30 wrzesnia ma byc ryczalt itp. ale to juz w kwietniu (bodaj) mialo
    byc wiec sceptycyzm zalecany.
    Ceny oczywiscie netto.

  • 2. Data: 2002-08-05 21:26:18
    Temat: Re: sferia-testy
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Cezary Ambroziak" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in

    > Z ryczałtu aktualnie nici.
    > Naliczaja:
    > aktywacja 19 pln
    > polaczenia:
    > 8-18 0,12/min
    > 18-8 0,8/min

    cos nie teges to napisales :)
    12 i 8 groszy ?
    48 groszy za 6 minut po 18 to drozej niz TPSA :/

    > Predkosc 115 kbps.

    mialo byc 160, tz z szybkim portem RS

    > Po 30 wrzesnia ma byc ryczalt itp. ale to juz w kwietniu (bodaj) mialo
    > byc wiec sceptycyzm zalecany.

    lol, a mialo byc wliczone w abonament :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 3. Data: 2002-08-06 20:13:32
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@o...spam.poczta.onet.pl>

    rasz wrote:
    > cos nie teges to napisales :)
    > 12 i 8 groszy ?
    > 48 groszy za 6 minut po 18 to drozej niz TPSA :/

    Niestety bardzo "teges", tak mam w folderze.

  • 4. Data: 2002-08-09 12:45:41
    Od: "jacek mirczak" <j...@a...neostrada.pl>

    Użytkownik "Cezary Ambroziak" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aij9hf$25jk$1@news2.ipartners.pl...
    > Z ryczałtu aktualnie nici.

    Nie do końca.
    Wczoraj dzwoniłem do BOK-u i dowiedziałem się,
    że do 30 września można wybrać opłatę jak poniżej

    > polaczenia:
    > 8-18 0,12/min
    > 18-8 0,8/min

    albo zapłacić ryczałt miesięczny (chyba 49 zł - nie pamiętam) i bez ogr.

    > Po 30 wrzesnia ma byc ryczalt itp. (...)
    <ciach>
    Po 30 września będzie ryczałt w kilku taryfach - ponoć.

    Ja tymczasem mam do 8 września za darmo.
    Miałem już wcześniej u nich sam telefon i tak mi dali, że teraz internet
    darmowy.

    Pozdrawiam
    jacek mirczak

  • 5. Data: 2002-08-10 12:52:21
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "jacek mirczak" <j...@a...neostrada.pl> wrote in

    > Ja tymczasem mam do 8 września za darmo.
    > Miałem już wcześniej u nich sam telefon i tak mi dali, że teraz internet
> [...]

    i jak to chodiz w porownaniu do NEO ?

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 6. Data: 2002-08-11 19:09:35
    Od: "Jacek Placek" <j...@m...com.pl>

    Użytkownik "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
    > "jacek mirczak" <j...@a...neostrada.pl> wrote in

    > i jak to chodiz w porownaniu do NEO ?
    > Pozdrawiam.

    chodzi do kitu
    poprzednio mialem SDI ale po przeprowadzce o 2 ulice okazało się, że tepsa
    nie ma już kabli, nie ma modemów itd.
    nawiasem mówiąc starego modemu nie odebrali ode mnie już 5 miesięcy pomimo
    kilkakrotnych monitów (bez komentarza).
    Wziąłem dlatego ze sferii, ale jest o wiele marniej niż na SDI.
    Pliki z ftp-ów jeszcze jak cię mogę (podobnie ja na SDI) ale stronki
    internetowe... pingi średnie 425 i w tej okolicy
    bez względu na to czy to polska czy świat.
    Zobaczymy, może coś poprawią bo problem chyba mają z wyjściem od siebie w
    świat.
    No ale narazie darmocha więc nie narzekam.

    pozdrawiam
    jacek

  • 7. Data: 2002-08-13 06:49:49
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Cezary Ambroziak" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in

    > 18-8 0,8/min

    jednak 0.08 , zle przeczytales.

    UWAGA NA SFERIE , onie nie posiadaja chyba nikogo znajacego sie na
    technicznych aspektach dostepu do internetu a ich przedstawiciel handlowy
    jest IDIOTA ! , bo jak inaczej nazwac czlowieka przesylajacego w odpowiedzi
    na proste pytanie plik pdf wazacy 1.8MB (jeden i 8 megabajta :/). Zawartosc
    pliku to 5 stron a4 :/ ... brak mi slow :(

    + nadal nie sa konkurencyjni cenowo z najdrozszym chyba sposobem polaczenia
    (020 TPsy :/)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 8. Data: 2002-08-13 07:35:24
    Od: Shot <s...@s...prv.pl>

    Witam.

    rasz pisze:

    > UWAGA NA SFERIE , onie nie posiadaja chyba nikogo znajacego sie na
    > technicznych aspektach dostepu do internetu a ich przedstawiciel handlowy
    > jest IDIOTA !

    A mówią już chociaż jakie mają wyjścia na świat i do innych sieci
    szkieletowych? Bo jak się ich ostatnio pytałem (w marcu) to się
    dowiedziałem, że to informacje poufne i nie mogą ich udzielać... :o)

    Pozdrav
    -- Shot
    --
    "(...) jakkolwiek ja preferuję samo wapno."
    "Będziemy pamiętać przy zakopywaniu."

  • 9. Data: 2002-08-13 22:13:02
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    rasz wrote:

    > jednak 0.08 , zle przeczytales.

    tu przepraszam pomylka, ale na logike to chyba widac o co chodzilo.

    > + nadal nie sa konkurencyjni cenowo z najdrozszym chyba sposobem
    > polaczenia (020 TPsy :/)

    daja jednak ten obiecywany ryczalt, zmienilo im sie - jak mi powiedziano
    co tydzien sa inne oferty.

  • 10. Data: 2002-08-13 22:13:08
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    Shot wrote:

    > A mówią już chociaż jakie mają wyjścia na świat i do innych sieci
    > szkieletowych? Bo jak się ich ostatnio pytałem (w marcu) to się
    > dowiedziałem, że to informacje poufne i nie mogą ich udzielać... :o)

    wyglada ze sa wpieci do ipartners..