  • 1. Data: 2002-08-02 14:33:55
    Temat: Re: Internask...
    Od: "Internet User" <I...@U...org>

    > Zupelnie nie rozumiem takiego postepowania.
    > Ja robilem takie sztuczki jak nie mialem secDNSa dla jakies domeny,
    > ale po niby powaznej firmie bym sie tego nie spodziewal :S.

    Od dwóch tygodni usiluje zabrac od nich swoja domene. Ich system ma mnostwo
    niedobobek, ktorych od miesiecy nie poprawiaja (np. nie dziala pomoc).
    Niestety, wpisali w baze WHOIS opisujacej moja domene swoj adres e-mail
    (mimo, ze w ich formularzu jest MOJ adres!). Moj nowy provider nie moze
    przejac tej domeny z powodu niezgodnosci danych.

    Na maile nie odpowiadaja zbyt czesto. Jak sie wysyla wiadomosci na
    podawanych przez nich adres to przychodzi zwrot od ich programu pocztowego z
    bledami!

    Kazali mi przeslac faks ale... nie maja faksu! Potem kazali przesylac mi
    zamiast tego skany mojego dowodu osobistego - musialem specjalnie
    organizaowac sobie skaner.

    A domeny dalej nie przenioslem bo nie odzywaja sie od kilku dni. Radze sie
    powaznie zastanowic przed skorzystaniem z ich uslug. Tym bardziej, ze sa
    inne, tansze i lepiej zorganizowane firmy.

    pwas

  • 2. Data: 2002-08-05 08:35:08
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > powaznie zastanowic przed skorzystaniem z ich uslug. Tym bardziej, ze sa
    > inne, tansze i lepiej zorganizowane firmy.

    Może jakiś link ?
    Dzięki

    Piotr R.

  • 3. Data: 2002-08-17 22:42:54
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...gazeta.pl>

    Piotr R. <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Może jakiś link ?

    Nie wiem, czy tańsze, ale jak to czytam, to mi się włos jeży na głowie.
    Proponuję http://www.netart.com.pl/

    Zdrówko
    Jarek Zgoda