  • 1. Data: 2011-07-06 20:50:42
    Temat: Używana małpa z długim tele
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Witam,

    Potrzebuję do sporadycznego użycia w dobrych warunkach oświetleniowych
    jakiegoś taniego (używanego) kompakta z IS i długim tele - rzędu ekwiw.
    300 mm - nie, nie do robienia zdjęć na plaży dla nudystów ;) Szeroki
    koniec nie jest istotny. Do głowy mi przychodzą Canony S2 i S3. Czy mam
    zwrócić uwagę na jakieś inne modele? Nie chciałbym wydać więcej, niż 400 zł.

    Będę wdzięczny z dowolne wskazówki.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2011-07-06 21:53:54
    Temat: Re: Używana małpa z długim tele
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > koniec nie jest istotny. Do głowy mi przychodzą Canony S2 i S3. Czy mam
    > zwrócić uwagę na jakieś inne modele? Nie chciałbym wydać więcej, niż 400

    Mam je oba. Nic lepszego nie znajdziesz. Szukaj S3 bo S2 to już pewnie
    będą bardzo wyeksploatowane.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl