    From: "byku" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: samsung b650 nowa generacja tv?
    Date: Fri, 17 Apr 2009 19:14:09 +0200

    Witam

    Jestem na nieustającym etapie zakupu TV (lcd, 40-42 cale) i co ostatnio
    zauważyłem -

    samsung b650 - pomijając parametry to ma jednak dwie funkcje które mnie
    rozwaliły. Z tego co wyczytałem to :

    1. W TELEWIZORZE jest normalnie gniazdo do wpięcia kabla sieciowego, żeby
    telewizor chodził w sieci i żeby w ten sposób udostępniać media z kompa
    (uwaga - dodatkowo dokupuje się moduł wifi podpinany pod usb)
    2. W związku z tym że telewizor jest netowy ma jakieś gadżety typu pogoda,
    surfowanie po necie itp.

    nie uważacie że to zajefajny pomysł?
    do tego odtwarza filmy ze złącza USB !!!!!!!!!

    pozdrawiam

    Maciek