  • 61. Data: 2015-09-20 02:25:53
    Temat: Re: samochod sprzedam menelowi
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > albo cię naciągnęli na prawko

    Oups, ze to byl wyjatkowy zlamas, to wiedzialem, ale ze az taki...
    Dotychczas moje spotkania z Policja byly raczej mile, przyjalem wiec
    mandat i to byl wieeelki blad. Pierwszy raz zetknalem sie z takim
    skurwysynstwem.
    Tak sie zastanawiam: Policjant zabiera PJ, ale decyzje o odebraniu
    uprawnien wydaje starosta/prezydent miasta. No to wlasciwie od kiedy nie
    moge jezdzic?
    Prawnik powiedzial mi, ze nie przyjecie mandatu i tak nie ma nic do
    utraty PJ, co wiecej postepowanie przed sadem trwalo by dluzej niz te 3
    miesiace.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 62. Data: 2015-09-20 07:21:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-20 02:25, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Oups, ze to byl wyjatkowy zlamas, to wiedzialem, ale ze az taki...

    Chcesz powiedzieć, że do tej 80 pokazanej przeze mnie jechałeś wolniej?
    Jeśli cię zmierzył na odcinku, gdzie już było 80 to rzeczywiście byłoby
    to skrajne skurwysyństwo. Widziałeś fotkę? Gdzie wtedy był samochód?
    Masz nagranie z kamery może?

    > Tak sie zastanawiam: Policjant zabiera PJ, ale decyzje o odebraniu
    > uprawnien wydaje starosta/prezydent miasta. No to wlasciwie od kiedy nie
    > moge jezdzic?

    Zdaje się, ze od następnego dnia, jak ci policjant zatrzyma. Cała sprawa
    ze starostą to tylko pozory zachowania prawa.

    > Prawnik powiedzial mi, ze nie przyjecie mandatu i tak nie ma nic do
    > utraty PJ, co wiecej postepowanie przed sadem trwalo by dluzej niz te 3
    > miesiace.

    I niestety ma rację:(

    Shrek.

  • 63. Data: 2015-09-20 12:02:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Widziałeś fotkę? Gdzie wtedy był samochód? Masz nagranie z kamery może?

    Na kamere czekam, madry Polak po szkodzie...
    Strzelali lidarem UltraLyte LTI 20-20. Niestety dopiero pozniej
    przeczytalem, ze jego wiarygodnosc jest podobnie jak Iskry. Oczywiscie
    zadnej rejestracji video nie mial.
    Mialem od cholery podstaw, by nie przyjac mandatu, no ale moze
    przynajmniej grupowiczow uchronie od tych bledow.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 64. Data: 2015-09-20 21:19:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

> [...]

    Mialem od cholery podstaw, by nie przyjac mandatu, no ale moze
    przynajmniej grupowiczow uchronie od tych bledow.
    ---
    Możesz wycofać swoje oświadczenie woli

  • 65. Data: 2015-09-20 22:11:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-20 21:19, re wrote:

> [...]
    > Mialem od cholery podstaw, by nie przyjac mandatu, no ale moze
    > przynajmniej grupowiczow uchronie od tych bledow.

    W kwestii zatrzymanego prawka to w sumie bez różnycy jakie było jego
    oświadczenia i czy je zmienia. Natomiast w kwestii przyjęcią i
    póżniejszego "odwidzenia się" chętnie posłucham. Bo jak kiedyś czytałem,
    to mandat można anulować jedynie wtedy, gdy czyn wypisany na mandacie
    nie jest karalny.

    Shrek.

  • 66. Data: 2015-09-20 23:29:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > ---
    > Możesz wycofać swoje oświadczenie woli

    W kwestii zatrzymanego prawka to w sumie bez różnycy jakie było jego
    Tak, wiemy :-)

[...]
    Całkiem możliwe, ale co to ma do uznania swojej winy ? Jeśli Pająk twierdzi,
    że złożył oświadczenie woli przez błąd i potrafi to wykazać to raczej nie ma
    możliwości by nie mógł go wycofać lub uchylić się od jego skutków. Np 7 dni.

  • 67. Data: 2015-09-21 00:36:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2015 22:11:42 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > póżniejszego "odwidzenia się" chętnie posłucham. Bo jak kiedyś czytałem,
    > to mandat można anulować jedynie wtedy, gdy czyn wypisany na mandacie

    Dokladnie.
    No ale jesli ten lidar mierzy jak Iskra, to czyn nie jest karalny.

    Obawiam sie tylko, ze sad tego nie kupi :-)

    J.

  • 68. Data: 2015-09-21 01:26:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2015 19:50:38 +0200, Cavallino napisał(a):
> [...]

    Az tak calkiem jednostkowy to nie.
    Biorac dalej pod uwage, ze samochod maja jednak ci lepiej sytuowani,
    wiec szansa rosnie, ze i ich rodzice mieli. I to sobie tak spokojnie
    narastalo.

    Bo od niemowlaka wozone ?

    > Mój syn zazwyczaj jeździ dużo szybciej ode mnie, fakt że głównie

    Niemozliwe. Ty kapeluszniku :-)

    > autostradami, ale lekko licząc +50% w stosunku do mojej OBECNEJ przelotowej.

    A to chyba jeszcze bardziej niemozliwe. To ile jedziesz ty, a ile on ?

    > Więc to raczej na zwalnianie nie wpływa.

    Dostal HGT do nauki ? :-)

    J.

  • 69. Data: 2015-09-21 06:31:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-20 23:29, re wrote:

> [...]
    > twierdzi, że złożył oświadczenie woli przez błąd i potrafi to wykazać to
    > raczej nie ma możliwości by nie mógł go wycofać lub uchylić się od jego

    No właśnie obawiam się, że nie. Jak łykasz mandat,m to OIDP jedyna droga
    do jego anlulowania, to że czyn do którego się przyznałeś nie podlega karze.

    Shrek.

  • 70. Data: 2015-09-21 08:48:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Sep 2015 12:17:00 +0200, Shrek

    > Nie zauważyłem żeby on się cieszył.

    Oczywiście, Pajak malkontent tak ma, że tylko potrafi marudzić. Tylko
    zauważam, że niebawem będzie miał kolejny powód i znowu się będzie
    "cieszył". Ale "najśmieszniejsze" jest to, że to przez takich jak on to
    prawo zaostrzają.

    > Czy nawiązują do władzy czy nie, jednak zostają w temacie
    > okołomotoryzacyjnym.

    Jasne. Jak będzie pisał o szydełkowaniu w aucie, to też będzie robótkami
    ręcznymi nawiązywać do motoryzacji.

    > i cieszyć się z braku poglądów innych niż twoje.

    Zwracam tylko uwagę, że polityka jest wszędzie i rzygać się od tego chce, a
    Pajak praktycznie na inne tematy jak pojechanie po galasie czy "władzy" nie
    pisze. Jak ci się nie podoba wyrażanie przez innych swoich poglądów (i nie,
    ja nie otwieram nowego wątku żeby Pajakowi "pojechać"), to sobie załóż
    swoje forum, bla, bla, bla...

    --
    Pozdor
    Myjk