  • 1. Data: 2015-09-17 11:55:28
    Temat: Assistance
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jakie są ogólne zasady korzystania z assistance? Do tej pory nie miałem
    okazji :) IMO należy zachować rachunki za wykorzystane usługi (np.
    holowanie) i przedstawić je ubezpieczycielowi po powrocie do kraju. Są
    jakieś kruczki czy inne szczegóły jakie powinienem znać?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-09-17 11:56:56
    Temat: Re: Assistance
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > holowanie) i przedstawić je ubezpieczycielowi po powrocie do kraju. Są
    > jakieś kruczki czy inne szczegóły jakie powinienem znać?

    ale assistance czy ubezpieczenie?
    jak to pierwsze to w razie czego dzwonisz do centrum obsługi i oni
    ogarniają temat za Ciebie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-09-17 12:21:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 09:56:56 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ale assistance czy ubezpieczenie?

    Assistance a konkretnie dwa: DB Assistance i Zielona Karta.
    Z tym dzwonieniem może być różnie. Awaria może się zdarzyć w nocy a z
    takiej Albanii to może byc kłopot zadzwonić.

  • 4. Data: 2015-09-17 12:22:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Assistance a konkretnie dwa: DB Assistance i Zielona Karta.
    > Z tym dzwonieniem może być różnie. Awaria może się zdarzyć w nocy a z
    > takiej Albanii to może byc kłopot zadzwonić.

    Zielona karta to OC więc tu nie ma nic do rzeczy.
    W warunkach Assistance masz powiedziane co robić
    ale generalnie bez ich zgody nie możesz zrobić kosztów poza jakimiś
    superpilnymi typu ratowanie życia.

  • 5. Data: 2015-09-17 15:26:18
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 10:22:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Zielona karta to OC więc tu nie ma nic do rzeczy.
    > W warunkach Assistance masz powiedziane co robić
    > ale generalnie bez ich zgody nie możesz zrobić kosztów poza jakimiś
    > superpilnymi typu ratowanie życia.

    Tak, jasne, pomyłka. Mam Proama Assistance Wypadkowy (ASW) (i DB
    Assistance, które właśnie się okazało nieważne bo nie obejmuje aut
    starszych niż 10 lat). W ulotce od Proamy rzeczywiście jest napisane że
    mam powiadomić telefonicznie ubezpieczyciela i postępować zgodnie ze
    wskazówkami.

  • 6. Data: 2015-09-17 16:02:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]
    >Są
    >jakieś kruczki czy inne szczegóły jakie powinienem znać?

    Zadzwonic i uzgodnic.

    J.

  • 7. Data: 2015-09-17 19:45:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2015 15:26:18 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Tak, jasne, pomyłka. Mam Proama Assistance Wypadkowy

    Hehe, też nie mam. Działa tylko w kraju a ja jadę za granicę.

  • 8. Data: 2015-09-17 19:51:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jakie są ogólne zasady korzystania z assistance?

    "wykręcasz" numer "wciskasz" na klawiaturze tonowo co trzeba... i
    mówisz: stoje na PAderewskiego padła dwumasa. po 10 minutach rozmowy,
    podaniu wszelkich cyfr związanych z życiem właściciela pani umawia Cię
    na spotkanie z lawetą.

    > Do tej pory nie miałem
    > okazji :)
    ja miałem raz. w sumie nieprzyjemność, ale byłaby większa gdybym niemiał
    asistance. nawet mili ludzie, bo miałem Asisitance na poprzednie numery
    rejestracyjne i jakoś tak 8 miesięcy zapomniałem ich powiadomić że mam
    nowe. Vinu musiałem szukać....
    > IMO należy zachować rachunki za wykorzystane usługi (np.
    > holowanie) i przedstawić je ubezpieczycielowi po powrocie do kraju.
    asistance za granicą? i Sam wybierasz komu płacisz za holowanie? Nawet
    jak kilometr lawety kosztuje 1000usd? Coś mi tu pachnie naiwnością z
    odrobiną ściemy
    > Są
    > jakieś kruczki czy inne szczegóły jakie powinienem znać?

    obawiam się że bardzo dużo "kruczków". Musisz przeczytać regulamin...

    ToMasz

  • 9. Data: 2015-09-18 19:44:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 19:51 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > asistance za granicą? i Sam wybierasz komu płacisz za holowanie? Nawet
    > jak kilometr lawety kosztuje 1000usd? Coś mi tu pachnie naiwnością z
    > odrobiną ściemy

    Każdy ubezpieczyciel to ma (w wyższym wariancie) - masz limit km lawety w
    PL i zagranicą.
    Ja ma bez limitu w PL i 800km za granicą. Do tego auto zastępcze (5 dni -
    kontynuowanie podróżny), hotel (5 dni), pomoc tłumacza/specjalisty (on ci
    wszystko załatwia co potrzebujesz) itp.
    Nie bierzesz laweciarza z ulicy - dzwonisz, zgłaszasz przypadek, czekasz
    na pomoc.

    TG

  • 10. Data: 2015-09-19 10:38:04
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 17 Sep 2015 15:26:18 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Tak, jasne, pomyłka. Mam Proama Assistance Wypadkowy (ASW) (i DB
    >Assistance, które właśnie się okazało nieważne bo nie obejmuje aut
    >starszych niż 10 lat).

    No właśnie. To jest dopiero akcja. Ostatnio znajmy coś takiego miał.
    Pakiet Assistance najwyższy z możliwych, Generali. Auto pod domem, nie
    chce odpalić. Dzwoni do assistance, a tam mu mówią, że auto ma ponad
    10 lat, to nie mogą go sholowac, jak jest bliżej, niż 70 km od miejsca
    "zameldowania" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06