eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochód do 10KRe: samochód do 10K
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód do 10K
    Date: Wed, 29 May 2013 15:02:23 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 21
    Message-ID: <ko4tvc$u9m$1@dont-email.me>
    References: <1iolqiyxski2r.3178vko9qme3$.dlg@40tude.net>
    <knl9qk$61t$1@node2.news.atman.pl>
    <519e4ab4$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <knluu1$rkq$1@node2.news.atman.pl>
    <51a08c99$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <knsfg5$1pa$1@node2.news.atman.pl>
    <51a1edb0$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <knt7ik$nmo$1@node1.news.atman.pl> <knvfgo$72l$2@dont-email.me>
    <g...@4...com>
    Reply-To: k...@g...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 29 May 2013 12:57:16 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="af80da195a30aaaa012fd73d8c827232";
    logging-data="31030";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/wN6KCn+Y0n4f7UYDx5EImviXhTTcoJPaURAAo5qh0WQ=="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <g...@4...com>
    Cancel-Lock: sha1:KjgCHkOavSHtBMgWcKu5oxF91ck=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493657
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-27 23:53, jerzu pisze:
    > On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
    > <k...@g...pl> wrote:
    >
    >> Sławetna pompa
    >> VP44,
    >
    > Co z nią nie tak? Bo jeżeli się nie mylę, to ona jest w moim Mondeo,
    > mam się bać? ;)
    >

    W tej pompie przycina się nastawnik co powoduje uwalenie sterownika, a
    wtedy auto rzuca palenie...

    Podobno są dwa rodzaje tej pompy. Jeden rodzaj da się w miarę tanio
    zregenerować, a z drugą są jakieś większe rzeźby i koszta.
    Przebąkiwał mi o tym kiedyś koleś co regeneruje pompy wtryskowe przy
    okazji regeneracji mojej pompy od VW. Podpytałem go wtedy właśnie o
    2,0DTI bo mocno się interesowałem Zafirą z takim silnikiem. Ale jak
    zaczął mi tłumaczyć jak odróżnić na szybko te pompy to stwierdziłem, że
    nie wchodzę w auto z takim silnikiem...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: