-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochód do 10K
Date: Wed, 29 May 2013 15:02:23 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 21
Message-ID: <ko4tvc$u9m$1@dont-email.me>
References: <1iolqiyxski2r.3178vko9qme3$.dlg@40tude.net>
<knl9qk$61t$1@node2.news.atman.pl>
<519e4ab4$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<knluu1$rkq$1@node2.news.atman.pl>
<51a08c99$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<knsfg5$1pa$1@node2.news.atman.pl>
<51a1edb0$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<knt7ik$nmo$1@node1.news.atman.pl> <knvfgo$72l$2@dont-email.me>
<g...@4...com>
Reply-To: k...@g...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 29 May 2013 12:57:16 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="af80da195a30aaaa012fd73d8c827232";
logging-data="31030";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/wN6KCn+Y0n4f7UYDx5EImviXhTTcoJPaURAAo5qh0WQ=="
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <g...@4...com>
Cancel-Lock: sha1:KjgCHkOavSHtBMgWcKu5oxF91ck=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493657
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-27 23:53, jerzu pisze:
> On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
> <k...@g...pl> wrote:
>
>> Sławetna pompa
>> VP44,
>
> Co z nią nie tak? Bo jeżeli się nie mylę, to ona jest w moim Mondeo,
> mam się bać? ;)
>
W tej pompie przycina się nastawnik co powoduje uwalenie sterownika, a
wtedy auto rzuca palenie...
Podobno są dwa rodzaje tej pompy. Jeden rodzaj da się w miarę tanio
zregenerować, a z drugą są jakieś większe rzeźby i koszta.
Przebąkiwał mi o tym kiedyś koleś co regeneruje pompy wtryskowe przy
okazji regeneracji mojej pompy od VW. Podpytałem go wtedy właśnie o
2,0DTI bo mocno się interesowałem Zafirą z takim silnikiem. Ale jak
zaczął mi tłumaczyć jak odróżnić na szybko te pompy to stwierdziłem, że
nie wchodzę w auto z takim silnikiem...
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.13 22:22 Jackare
- 03.06.13 11:41 Mirek Ptak
- 03.06.13 20:05 jerzu
- 04.06.13 07:46 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=