    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód do 10K
    Date: Wed, 29 May 2013 22:22:42 +0200
    <161b9m4cyhmqd.1o55dbodywdk5$.dlg@40tude.net>
    <knvga1$511$1@node1.news.atman.pl>
    <ncunrfvywfn4$.aqgq21ogm71b$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
    news:ncunrfvywfn4$.aqgq21ogm71b$.dlg@40tude.net...

    > Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.
    >
    > Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
    > przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
    > droższe - 15K
    > I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
    > salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Wódz

    Możesz kupić moje auto. Hyundai GETZ rok 2003, 1.3 12v 82 KM, salonowy
    krajowy, jestem pierwszym właścicielem. Bezwypadkowy. Będzie dostępne za
    około 2 tygodnie. Chcę przed sprzedażą oddać do mechanika do wymiany gałek z
    przodu i do lakiernika bo mi rdzawe purchle wyszły na obrzeżach tylnych
    błotników - do normalnej naprawy, żadnych tam szpachli itp. Auto nigdy nie
    było na myjni automatycznej. tylko i wyłącznie ręczna. W lutym kupiony nowy
    akumulator (faktura, gwarancja) dwa lata temu wymienione tylne amortyzatory,
    rok temu klocki hamulcowe. Przez ostatnie 9,5 roku był to nasz rodzinny
    samochód w normalnej codziennej domowej eksploatacji. Ładny czerwony kolor
    hip hop red.