-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
Date: Tue, 04 Jun 2013 07:46:22 +0200
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: samochód do 10K
References: <51a08c99$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<knsfg5$1pa$1@node2.news.atman.pl>
<51a1edb0$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<knt7ik$nmo$1@node1.news.atman.pl>
<1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.net>
<kntvsv$hra$1@node1.news.atman.pl>
<161b9m4cyhmqd.1o55dbodywdk5$.dlg@40tude.net>
<51a3b804$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<zs2smy4rfq1n$.12nzcjcggw3cs$.dlg@40tude.net>
<ko229c$l0s$1@node2.news.atman.pl>
<51ac64c1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...com>
In-Reply-To: <b...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <51ad7f2f$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-205-186-50.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1370324783 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 87.205.186.50:1937
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2262
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494123
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-06-03 20:05, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>> A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
>> zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.
>
> W moim Fordzie drzwi rdzewieją pod czymś w rodzaju silikonu. Nie wiem
> dokładnie co to za masa, ale właśnie pod nią zaczyna się korozja. W
> weekend możesz to obejrzeć na własne oczy :)
>
Zwykle jest to PVC na zewnątrz - w GM nazywają to Hem Flange Sealing.
Wewnątrz kleje i dodatkowo wosk.
http://www.freepatentsonline.com/7115322-0-display.j
pg
Gdzieś tam (nie znam szczegółów) zaoszczędzili przy okazji zastosowania
nowej technologi.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=