  • 11. Data: 2010-01-27 13:25:23
    Temat: Re: roztrzygnięcie mozliwości rejestracji anglików w PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w

    > Jesli sie uda i bedzie wiecej wypadkow, to juz ubezpieczalnie
    > postaraja sie o to, zeby nie oplacalo sie takim jezdzic.

    Wypadkow to moga miec wiecej inni, jak przyjdzie im czesciej
    wyprzedzac zawalidrogi ktore jada 70 za ciezarowka i nie
    wyprzedzaja.
    A "praworeczni" beda mieli znizki za bezpieczna jazde :-)

    No coz, oby nam tych praworecznych nie przybylo ... tylko nie
    mylic z zakazem.
    Zakaz podejrzewam ze musza zniesc, potem oby to wszystko
    przerabiano.

    J.

  • 12. Data: 2010-01-27 14:02:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <k...@p...pl> wrote in message

    > jeśli się uda to będzie więcej wypadków moim zdaniem, więc oby się nie
    > udało.

    Na wyspach jezdzi legalnie sporo samochodow z kierownica po lewej, a
    wypadkow jakos nie przybywa ani troche (a nawet systematycznie ubywa). Ale
    fakt, ze tutaj jedzie sie 80 za ciezarowka grzecznie, zamiast wyprzedzac
    wszystko co mozna zmuszajac innych do ucieczki na pobocze..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-01-27 19:06:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

    (...)

    Sąd orzekł - nadal *nie*

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 14. Data: 2010-01-27 19:15:15
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Sąd orzekł - nadal *nie*

    Amen!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2010-01-27 19:35:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:
    >
    > (...)
    >
    > Sąd orzekł - nadal *nie*

    Gdyby orzekł tak, to byśmy mogli powoli myśleć o przejściu na ruch
    lewostronny - za parę lat większość aut miałaby kierownicę z prawej
    strony ;)

  • 16. Data: 2010-01-27 19:57:11
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    krzysiek82 pisze:

    > jeśli się uda to będzie więcej wypadków moim zdaniem, więc oby się nie
    > udało.

    Jezdzilem pare dni "angielskim" autem po Slasku plus trasa od Cherbourga
    i powrot. Nie bylo zle mimo, ze na poczatku sie tego obawialem.
    Sam bym dla siebie nie kupil auta ze "zla" kierownica (tak w Polsce jak
    i w Irlandii), ale jak ktos potrzebuje samochodu TYLKO do miasta to
    czemu nie? Nie robi to ZADNEGO problemu jesli nie musis wyprzedzac na
    drodze dwukierunkowej.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 17. Data: 2010-01-27 20:00:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Gdyby orzekł tak, to byśmy mogli powoli myśleć o przejściu na ruch
    > lewostronny - za parę lat większość aut miałaby kierownicę z prawej
    > strony ;)

    Nie bardzo. Wzrost popytu na wyspach = wzrost ceny = mniejsze
    zainteresowanie. Obecnie juz nie oplaca sie robic przekladek dla aut
    starszych niz kilka lat z powodu cen.
    Prawda jest taka, ze i tak wiele aut z anglii jezdzi po naszych drogach
    i jkaos nie dzieja sie dantejskie sceny.

    Ja bym nie demonizowal tego zalewu anglikow.

    Smieszne jest, ze sedzina rzekla, ze "sworzonoby grozny precedens". Od
    kiedy to mamy prawo precedensowe? Poza tym sedzia powinien chyba orzekac
    na podstawie obowiazujacego prawa, a nie, zeby nie tworzyc precedensu.

    MarcinJM
    PS. Doszla mi jeszcze uszczelka pod glowica :/

  • 18. Data: 2010-01-28 09:32:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tomasz Pyra pisze:

    > Prawda jest taka, ze i tak wiele aut z anglii jezdzi po naszych drogach
    > i jkaos nie dzieja sie dantejskie sceny.

    Bo jest ich na razie niewiele

    > Smieszne jest, ze sedzina rzekla, ze "sworzonoby grozny precedens". Od
    > kiedy to mamy prawo precedensowe? Poza tym sedzia powinien chyba orzekac
    > na podstawie obowiazujacego prawa, a nie, zeby nie tworzyc precedensu.

    Chodiło bardziej sędzinie o precedens życiowy nie prawny.
    Coć "prawo mówi jedynie", że "sąd" n i e m u s i kierować się innymi
    wyrokami,
    ale moze to pomóc.

    Artur(m)

  • 19. Data: 2010-01-28 09:42:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Artur(m) wydusił z siebie te słowy:

    > Chodiło bardziej sędzinie o precedens życiowy nie prawny.
    > Coć "prawo mówi jedynie", że "sąd" n i e m u s i kierować się
    > innymi wyrokami,
    > ale moze to pomóc.

    Mimo wsszytsko wyroki NSA niewątpliwie są "wskazówką" dla innych instancji i
    mimo, ze nie ma precendesów, to opierać sie na wyrokach NSA można i często
    sie to wykorzystuje.

  • 20. Data: 2010-01-28 09:49:13
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    kamil pisze:

> [...]
    > Ale fakt, ze tutaj jedzie sie 80 za ciezarowka grzecznie, zamiast
    > wyprzedzac wszystko co mozna zmuszajac innych do ucieczki na pobocze..

    Wiesz, jest "drobna" różnica między 80 mph a 80 km/h :-P

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi