  • 1. Data: 2010-01-27 09:17:41
    Temat: Ile ważą drzwi do Sierry
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Muszę określić wagę drzwi kompletne z szybą i mechnizmami do Forda Sierra
    (przednie oraz tylne). Ktoś mi podpowie ile mogą takie drzwi ważyć?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-01-27 16:21:49
    Temat: Re: Ile ważą drzwi do Sierry
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Jacek wrote:
    > Muszę określić wagę drzwi kompletne z szybą i mechnizmami do Forda
    > Sierra (przednie oraz tylne). Ktoś mi podpowie ile mogą takie drzwi
    > ważyć? Jacek

    Zapewne Adam P. poda Ci z dokładnością do 0,01 g :P Możesz uderzyć do niego
    na priv.

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    priv: Nissan 100NX 2.0 '95

  • 3. Data: 2010-01-27 16:46:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Staszek Sosenko pisze:

    > Zapewne Adam P. poda Ci z dokładnością do 0,01 g :P Możesz uderzyć do
    > niego na priv.

    Szybciej chyba poda wagę kokpitu i ilość mocujących go śrub w Źle. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 4. Data: 2010-01-29 00:46:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 16:21:49 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Zapewne Adam P. poda Ci z dokładnością do 0,01 g :P Możesz uderzyć do niego
    > na priv.

    Musiałbym pojechać do teściów z wagą, bo tam leżą zapasowe :>

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98