    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: roztrzygnięcie mozliwości rejestracji anglików w PL
    Date: Wed, 27 Jan 2010 20:00:57 +0100

    Tomasz Pyra pisze:

    > Gdyby orzekł tak, to byśmy mogli powoli myśleć o przejściu na ruch
    > lewostronny - za parę lat większość aut miałaby kierownicę z prawej
    > strony ;)

    Nie bardzo. Wzrost popytu na wyspach = wzrost ceny = mniejsze
    zainteresowanie. Obecnie juz nie oplaca sie robic przekladek dla aut
    starszych niz kilka lat z powodu cen.
    Prawda jest taka, ze i tak wiele aut z anglii jezdzi po naszych drogach
    i jkaos nie dzieja sie dantejskie sceny.

    Ja bym nie demonizowal tego zalewu anglikow.

    Smieszne jest, ze sedzina rzekla, ze "sworzonoby grozny precedens". Od
    kiedy to mamy prawo precedensowe? Poza tym sedzia powinien chyba orzekac
    na podstawie obowiazujacego prawa, a nie, zeby nie tworzyc precedensu.

    MarcinJM
    PS. Doszla mi jeszcze uszczelka pod glowica :/