  • 11. Data: 2009-01-28 10:13:17
    Temat: Re: rower + chip GSM + GPS
    Od: "Greg\(G.Kasprowicz\)" <G...@C...CH>

    > Zastanawiam, sie nad zbudowaniem takiego ukladu w celu latwego
    > znalezienia roweru w przypadku kradziezy
    >
    > wyobrazam sobie to tak
    >
    > 1) urzadzenie po wlaczeniu jest w trybie czuwania (nasluchuje sms)
    > 2) gdy urzadzenie odbierze sms sprawdza haslo, jesli haslo sie zgadza
    > wysyla sms ze wspolrzednymi geograficznymi

    i co zrobisz jak bedziesz wiedzial gdzie jest?
    rozumiem ze pojdziesz i wezmiesz sobie ? Ew z kilkoma zaprzyjaznionymi
    bandziorami:)
    bo na Policje nie mozesz liczyc.
    Kiedys mi ukradziono w Wawie passata. Znalazl sie tego samego dnia, bo
    zadbalem zeby za daleko nie pojechali beze mnie.
    I pytam sie policjanta, czy jakbym mial GPS i podal im pozycje gdzie sie
    znajduje, to czy by pojechali.
    Ci mowia ze nie. Gdyz to urzadzenie domowej produkcji (czy dowolnej), bez
    homologacji moze wskazac nieprawidlowa lokalizacje.
    A oni nie moga sobie jechac ot tak bo jakis koles im mowi ze podobnoc tam
    jest auto gdyz jego magiczne urzadzenie tak pokazuje...
    W sumie maja troche w tym racji.

  • 12. Data: 2009-01-28 10:33:58
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" <G...@C...CH> napisał w
    wiadomości news:glpb3u$crm$1@inews.gazeta.pl...

    > Ci mowia ze nie. Gdyz to urzadzenie domowej produkcji (czy dowolnej), bez
    > homologacji moze wskazac nieprawidlowa lokalizacje.

    Zlali cię. Homologacja była za komuny.

    > A oni nie moga sobie jechac ot tak bo jakis koles im mowi ze podobnoc tam
    > jest auto gdyz jego magiczne urzadzenie tak pokazuje...
    > W sumie maja troche w tym racji.

    Nie mają. Policja ma reagować na informacje. nie byłeś anonimowym sygnałem tylko
    gościem z dowodem, który daje informacje istotne dla toczącego się postępowania.
    Trzeba było napisać informację na kartce i oddać dyżurnemu za potwierdzeniem.

  • 13. Data: 2009-01-28 18:18:09
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Greg(G.Kasprowicz) wrote:

> [...]
    > A oni nie moga sobie jechac ot tak bo jakis koles im mowi ze podobnoc tam
    > jest auto gdyz jego magiczne urzadzenie tak pokazuje...

    zostales wycyckany przez policjantow, pewnie musieli herbatke wypic i im
    sie nie chcialo jechac

    biezesz oswiadczecznie pisemne, ze pol. nie chce jechac
    pozew do sadu, albo skarga do prokuratury

  • 14. Data: 2009-01-28 18:41:16
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > biezesz oswiadczecznie pisemne, ze pol. nie chce jechac
    > pozew do sadu, albo skarga do prokuratury
    Jak goście wykonali samosąd na gościu, do którego nie chcieli przyjechać, to
    OD RAZU dostali 1,5 w zawieszeniu i piją herbatkę w ciepłym domku czekając
    na emeryturkę.
    Jak za naprawę prawa wzięli się chłopcy z wioski - to mają surowe wyroki i
    kłopoty kilkuletnie - pewnie do końca życia.
    Nie pisz proszę, że w tym kraju mamy POLICJĘ. Mam wrażenie, że to jest
    ciągle MILICJA z przemalowanymi wozami. Może paru policjantów jest...

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

  • 15. Data: 2009-01-29 07:48:32
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Paru prawdziwych jest, szczególnie młodych, bo starzy mają naleciałości.
    A jak ostatnio znalazłem na alledrogo swoje fanty z włamania do mieszkania
    i podałem policji to po wizycie kolesia z towarem i zwróceniu mnie policjant
    powiedział że jak jeszcze "coś swojego znajdę" to mam śmiało przychodzić.
    Rozwaliło mnie to zupełnie chociaż nic dziwnego bo śledztwo umorzyli w 2
    tygodnie.

    Kacper