  • 1. Data: 2009-01-26 14:23:25
    Temat: ATMLU - czy to ATMEL?
    Od: "tod" <t...@i...peel>

    Sprzedawca wciska kit ze pamiec ATMLU 24c16 to pamiec ATMELA
    Dla porownania mam taka ktora jest opiana jako ATMEL
    Oczywiscie ATMEL dziala a ATMLU nie :-)

    Co to wogole jest to ATMLU?

  • 2. Data: 2009-01-26 15:53:50
    Temat: Re: ATMLU - czy to ATMEL?
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    tod pisze:

    > Co to wogole jest to ATMLU?

    Znana marka wielkiego producenta. Inne znane marki to NOKLA, ADIDOS i
    PANASONIX.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-01-26 16:01:33
    Od: " Radosław Kwiecień" <r...@W...gazeta.pl>

    Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> napisał(a):

    > Znana marka wielkiego producenta. Inne znane marki to NOKLA, ADIDOS i
    > PANASONIX.

    Jesteś w błędzie. Polecam przedewszystkim ściągnąć datasheeta : http://
    www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc5175.p
    df i przeczytać rozdział
    11 : "Part marking". To "U" oznacza obudowę PDIP-8.

  • 4. Data: 2009-01-26 17:01:41
    Od: "tod" <t...@i...peel>

    Użytkownik " Radosław Kwiecień" <r...@W...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:glkmos$2bu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    df i przeczytać
    > rozdział
    > 11 : "Part marking". To "U" oznacza obudowę PDIP-8.

    Zauwaz ze nie pytalem o ALMELU tylko o ATMLU !
    Co ciekawe z tymi z napisem ATMEL nie ma problemu a te z napisem ATMLU
    chodza tylko do pewnych adresow :-)

  • 5. Data: 2009-01-26 17:23:43
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tod" <t...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Co ciekawe z tymi z napisem ATMEL nie ma problemu a te z napisem ATMLU
    > chodza tylko do pewnych adresow :-)

    Ramtron pokazuje na swojej stronie podróbki FRAM-ów z EEPROM-em ST-ka w
    środku, może w Twojej kostce też znalazło się coś gorszego :)

    e.

  • 6. Data: 2009-01-26 23:34:59
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 26 Jan 2009 15:23:25 +0100 "tod" <t...@i...peel> napisał:

    >Sprzedawca wciska kit ze pamiec ATMLU 24c16 to pamiec ATMELA
    >Dla porownania mam taka ktora jest opiana jako ATMEL
    >Oczywiscie ATMEL dziala a ATMLU nie :-)
    >
    >Co to wogole jest to ATMLU?

    Filip już Ci wyjaśnił :-) Ja dodam że wypadałoby zgłosić do Atmela że
    ktoś sprzedaje takie podróby, z dokładnymi namiarami na sprzedawcę.
    Gdzieżeś w ogóle takie "cuda" kupił?

    Kiedyś jak miałem praktyki w serwisie RTV to akurat wybrałem się po
    skończonym dniu do Unizetu na Kolejowej kupić jakieś tam części dla
    siebie i przy okazji kupiłem dla gościa z serwisu parę sztuk BU508, bo
    mu się akurat skończyły. Okazało się że wszystkie te tranzystory były
    jakieś lewe, bo po każdy z nich padł po kilku godzinach pracy.
    Wstawione były w różne telewizory więc raczej nie ma możliwości żeby
    był to przypadek (np. wina innej usterki).

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 7. Data: 2009-01-27 06:23:06
    Od: Tomek <...@...z>

    __Maciek pisze:
    > Ja dodam że wypadałoby zgłosić do Atmela że
    > ktoś sprzedaje takie podróby, z dokładnymi namiarami na sprzedawcę.
    Jak logo atmela na tym nie ma a nazwa oznacza "Advanced Technology Manufacture pana
    Lu" to niestety
    podróby to nie są, tylko oryginalne chińskie szmelce, ewentualnie jeśli sprzedawca
    świadomie i z
    premedytacją wprowadza w błąd, że to atmel, to należy mu skopać.... reputację :)

    > Gdzieżeś w ogóle takie "cuda" kupił?
    Szybkie guglnięcie wykazuje sklepy internetowe sprzedające to coś.

  • 8. Data: 2009-01-27 08:24:48
    Od: " Radosław Kwiecień" <r...@W...gazeta.pl>

    tod <t...@i...peel> napisał(a):

    > Zauwaz ze nie pytalem o ALMELU tylko o ATMLU !

    Czyli jednak nie zajrzałeś do noty katalogowej :-(
    Skoro to taki wielki wysiłek, to podaje link do obrazka z wyciętym
    najważniejszym fragmentem : http://img259.imageshack.us/my.php?
    image=atmlusy3.png

  • 9. Data: 2009-01-27 11:52:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radosław,

    Tuesday, January 27, 2009, 9:24:48 AM, you wrote:

    > Czyli jednak nie zajrzałeś do noty katalogowej :-(
    > Skoro to taki wielki wysiłek, to podaje link do obrazka z wyciętym
    > najważniejszym fragmentem :

    Ale wstawiaj linki jakoś z sensem:
    http://img259.imageshack.us/my.php?image=atmlusy3.pn

    Co i tak nie zmienia faktu, że link po prostu nie działa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2009-01-27 14:14:47
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    ja się ostatnio spotkałem z podróbkami 24C128...podobny napis do
    ATMEL...pamięci do du... bo gubią dane co jakiś czas same z
    siebie...nie będę narazie podawał gdzie je kupiłem...
    Pzdr.