    From: "Adam Wos" <a...@C...pro.wp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)
    Date: Thu, 22 Jan 2004 22:37:40 +0100
    Sender: n...@o...pl@ap143.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pytanie praktyczne.
    zadzwonilem sobie na audiotele neostradowe zeby zareklamowac ich usluge.
    niestety pan nie mogl zrozumiec co ja konkretnie chce reklamowac..
    stwierdzil ze oni gwarantuja tylko 512 bps (i owszem, tak jest w
    regulaminie)
    w zwiazku z tym mam prosbe o takie wyjasnienie dla idioty, co ja konkretnie
    moge reklamowac?

    aha, i bardzo bym prosil, zeby nie wywolalo to kolejnej dyskusji o dennosci
    neo+ itd. itp.
    thx

    --
    a...@C...pro.wp.pl
    ..and I don't want the world to see me..