  • 31. Data: 2010-01-12 19:04:50
    Temat: Re: quattro snieg
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > I pewnie tu pies pogrzebany, niedawno przekopywalem sie przez snieg do
    > polowy felg na letnich oponach pod gorke bez wielkich problemow (oczywiscie
    > delikatnie z gazem, bo tylek ucieka szybko), kolega w civicu musial zawrocic
    > i poszukac innej drogi. Podejrzewam, ze wiekszosc haldexow itp tez by
    > odpadla.

    Niekoniecznie. Haldex sprawdza sie przy ruszaniu raczej. Gorzej jest
    przy dynamicznym pokonywaniu zakretow.
    --
    Olleo

  • 32. Data: 2010-01-12 19:28:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    mw wydusił z siebie te słowy:

    > ?
    > Przecież ESP to jest bardzo prosty system który hamuje tylne koła gdy
    > zaistnieją warunki wskazujące że tył ma zamiar przód wyprzedzić.

    sam jestes prosty system.
    ESP potrafi hamować pojedyncze koła ze wszytskich czterech, a nie tylko
    tylne.
    Poza tym ESP stanowi jednocześnie kontrole trakcji TC wiec pilnuje też
    momentu obrotowego kół i tracenia przez nie przyczepności.
    Nie dosć więc, ze pilnuje przyspieszeń bocznych, to i zdłużnych oraz
    momentów na kołach.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 33. Data: 2010-01-12 22:18:21
    Od: "daro" <d...@u...ue>

    Użytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...

    > Naped na ile kol? Jak zrealizowany? Do tej pory nie sprecyzowales, a
    > my tu gadamy o stalym napedzie AWD

    Rozmawiamy cały czas o quattro.
    --
    d.

  • 34. Data: 2010-01-12 23:12:48
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <l...@p...onet.pl> napisał

    > Da się wogóle w jakiś sposób wyłączyć ABS tak zeby nie powodował problemów
    > z ASB?

    Wyjąć wtyczkę ze sterownika. Drobny minus, to komputer może gębę drzeć i
    wyświetlać komunikaty na display'u.

    Zbigniew Kordan

  • 35. Data: 2010-01-12 23:37:27
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lewis" <l...@p...onet.pl> napisał
    > Wyjąć wtyczkę ze sterownika. Drobny minus, to komputer może gębę drzeć i
    > wyświetlać komunikaty na display'u.
    > Zbigniew Kordan

    To akurat najmniejszy problem ze wyświetli bład ABS, byle skrzynia nie
    zwariowała, która mierzy prędkość auta za pomocą czujników ABS.
    Dzięki zobacze co ASB na taki myk powie.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 36. Data: 2010-01-12 23:51:08
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-01-12 13:51, Lewis pisze:
    > Da się wogóle w jakiś sposób wyłączyć ABS tak zeby nie powodował
    > problemów z ASB?
    A wypiąć mu pompę? Będzie "chciał zadziałać" ale nie będzie miał
    ciśnienia i nic nie zrobi.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 37. Data: 2010-01-13 07:54:52
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Rozmawiamy cały czas o quattro.

    No naped porzadny, moze kierowca do dupy? ;)
    --
    Olleo

  • 38. Data: 2010-01-13 09:11:22
    Od: daro <d...@o...pl>

    Olleo pisze:

    > No naped porzadny, moze kierowca do dupy? ;)

    Hehehe no może, dopiero pierwsza zima z quattro ;)
    --
    d.

  • 39. Data: 2010-01-13 11:02:07
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 12 Sty, 13:18, Olleo <o...@t...pl> wrote:

    > Albo masz automatyczna skrzynie, albo znacznie nowszy model?

    6 biegowy manual, diesel, 2008 :)

  • 40. Data: 2010-01-13 11:04:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Niekoniecznie. Haldex sprawdza sie przy ruszaniu raczej. Gorzej jest
    > przy dynamicznym pokonywaniu zakretow.

    Wlasnie nad tym zawsze sie zastanawialem, na pewno jest wesolo, kiedy tylek
    raz stwierdzi ze pojedzie, innym razem ze nie.

    Ze stalym napedem na sliskim jest za to inny problem - trzeba uwazac przy
    zdejmowaniu nogi z gazu w zakretach, bo hamowanie silnikiem tylnej osi
    potrafi zarzucic. Lepiej pocwiczyc jazde bokiem kilka godzin na pustym
    placu, niz zdziwic sie na drodze..

    Pozdrawiam
    Kamil