  • 21. Data: 2009-12-15 23:39:55
    Temat: Re: pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Uzytkownik "fly" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:e699a29f-afb9-4186-afb7-560fd153f513@v30g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Witam,
    >

    > Mam kilka pytan odnosnie lozysk/lag itp.
    >
    > Wpierw troche wstepu:
    > Niedawno kupilem motocykl (honda xx '02).

    moze ci sie caly amor zwichrowal w pólkach.
    Poluzuj wszystko,górna pólke na sztycy, blotnik i oske kola tez i skrec na
    nowo. Sprawdz czy z obu stron wchodza w pólke tak samo. Nie wiem czy
    kolejnosc skladania ma znaczenie. Byc moze tak. Ja zaczynam od dolnej pólki
    pozniej os, pozniej góra. Nic nie tracisz, a masz szanse rozwiazac problem.

  • 22. Data: 2009-12-16 12:26:14
    Od: fly <t...@g...com>

    On 15 Dec, 23:39, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
> [...]
    > pozniej os, pozniej góra. Nic nie tracisz, a masz szanse rozwiazac problem.

    Mysle ze wiem co jest.
    Dobrze mowisz. Chodzi o polki. Jezczez nie na 100% ale po ogledzinach
    ramy i calej reszty po zdjeciu owiewek - wszystko wyglada cacy.

    Otoz koles od ktorego kupilem powiedzial mi ze jedyna rzecz ktora by
    bral pod uwage sa raisery zamontowane do kierownicy. Ale od razu cos
    tam tlumaczyl ze to nie ma wplywu bo sie zaklada na wierzch i nic sie
    nie rozkreca.

    Otoz gowno prawda prosze pana.
    (Prawdopodobnie nie on sam to robil i po prostu nie wiedzial wiec mu
    wybaczam)
    Wlasnie spostrzeglem ze aby je zamontowac trzeba wyciagnac kawal rury
    z kazdej strony, wsadzic raisery i dopiero na wszystko zalozyc
    handlebary wlasciwe.

    Zaloze sie ze ktos spieprzyl wyciaganie rur.

    Na marginesie 1: czy to mozliwe zeby na polkach bylo cos nie teges po
    tym zakladaniu raiserow i oska wciaz wychodzila w miare swobodnie?
    Na marginesie 2: jaki sens ma zakladanie raiserow skoro trzeba
    wyciagac widelec do gory aby na niego je zamocowac? Przeciez wtedy
    obnizamy zawieszenie. Dla mnie troche szmira rozwiazanie.

    Wyglada na to ze jestem coraz blizej rozwiazania.

    Whoop whoop!

    Pozd,
    mt

  • 23. Data: 2009-12-16 12:54:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    fly pisze:

    > Na marginesie 1: czy to mozliwe zeby na polkach bylo cos nie teges po
    > tym zakladaniu raiserow i oska wciaz wychodzila w miare swobodnie?

    Jak masz na przyklad rowno zgiete obie lagi to os bedzie luzno a
    zawiecha bedzie krzywa.

    Ale nawet zgieta polka nie musi dawac efektu z jakim masz problem.
    Moze, nie musi. U mnie nie dawala.

    Za to zuzyte lozysko (wygnieciona punktowo bieznia lozyska) da efekt
    "ustawicznego" skrecania czy tez walenia sie na bok, nawet jesli rece
    trzymasz na kierownicy.

    Ciesze sie z postepow Twojej edukacji (tylko poskrecaj wszystko zgodnie
    ze sztuka i sprawdz 2 razy!!!) ale ja dalej obstawiam lozysko.
    :-)

    KJ

  • 24. Data: 2009-12-17 00:25:59
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
> [...]
    >
    > Ciesze sie z postepow Twojej edukacji (tylko poskrecaj wszystko zgodnie
    > ze sztuka i sprawdz 2 razy!!!) ale ja dalej obstawiam lozysko.

    Czego to sie czlowiek nie dowie o_O, jakos nigdy nie myslalem o tym przy
    ogledzinach jakiegokolwiek moto ktore badalem ze sie walic w bok moze
    przez lozysko a nie przez krzywe polki, lagi czy rame itd. Dzieki KJ tez
    za wskazowke, dobrze wiedziec ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 25. Data: 2009-12-17 13:11:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    marider pisze:

    > Dzieki KJ tez
    > za wskazowke, dobrze wiedziec ;)

    Bo nie masz praktyki w eksploatacji motocykli po polskich kowalach.

    KJ

  • 26. Data: 2009-12-17 14:08:10
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Bo nie masz praktyki w eksploatacji motocykli po polskich kowalach.
    >
    > KJ

    Fakt, od jakichs 6ciu lat motocykli nie kupuje w Polsce to i "rzezbic w
    gownie" nie musze (jak mawia moj moto-mechanik ;) ) poprawiajac to, co
    domorosli kowale spieprzyli lub poszli po taniosci. Ale ze czasem
    znajomi mnie prosza o ogledziny czy opinie na temat tego czy owego, to
    wiedziec warto na co jeszcze nalezy zwrocic uwage wiec dzieki.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 27. Data: 2009-12-18 19:37:49
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Widział któryś tak skatowane,o przepraszam, to już kowalstwo
    artystyczne,łożyska główki ramy?

    http://img130.imageshack.us/i/oyska.jpg/

    Naszym kowalom motocyklowym do ruskich jeszcze daleko:-)
    (łożyska zdemontowane ze sprowadzonego motocykla)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2009-12-18 20:18:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Gru, 20:37, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Naszym kowalom motocyklowym do ruskich jeszcze daleko:-)
    > (łożyska zdemontowane ze sprowadzonego motocykla)
    Słabe, widziałem lepsze:
    <http://www.motocraft.pl.tl/Motocykl-uzywany.htm>

    ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2009-12-18 20:25:55
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    AZ pisze:

    > Słabe, widziałem lepsze:
    > <http://www.motocraft.pl.tl/Motocykl-uzywany.htm>

    kilernia,ale zdjęcie z zębatką to nie do końca kowal-tak wyglądała u
    mnie w Dukacie po 10tys km,z 7 zębów zniknęło,chyba była plasteliny:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2009-12-18 21:12:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

    > kilernia,ale zdjęcie z zębatką to nie do końca kowal-tak wyglądała u
    > mnie w Dukacie po 10tys km,z 7 zębów zniknęło,chyba była plasteliny:-)

    Kiedys, dawno temu, kupilem KLR. Zebatka byla ta kskatowana ze lancuch
    przesuwal sie po niej swobodnie przy kazdym gwaltowniejszym dodaniu
    gazu. Do dzisiaj mam ta zebatke jako pamiatke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition