  • 31. Data: 2009-12-18 21:15:45
    Temat: Re: pytanie odnosnie lozyska glowki ramy
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Monster pisze:

    > Kiedys, dawno temu, kupilem KLR. Zebatka byla ta kskatowana ze lancuch
    > przesuwal sie po niej swobodnie przy kazdym gwaltowniejszym dodaniu gazu.
    > Do dzisiaj mam ta zebatke jako pamiatke.

    Podobnie bylo jak sprzedawalem FZR - w solo moto jeszcze przyspieszalo - ale
    jak wsiadl pasazer to juz nie dalo sie przyspieszyc...
    A kolo kupil i polecial 350 km do domq :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 32. Data: 2009-12-19 00:13:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Barnaba" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > miec to samo, no chyba ze tam w UK jest wiecej zakretow w prawo i
    > sama
    > tak smiesznie wylysiala?

    Pewnie, ze wiecej w prawo. Bo zajebiscie duzo rond. Niektórych
    naprawde duzych, szybkich i z dobra widocznoscia.

    Mialem wyraznie bardziej z prawej strony obie opony zuzyte w VFRce
    jezdzaco po UK.
    I zakrety w prawo tez sie lepiej bralo. (:
    Ech.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 33. Data: 2010-01-15 20:24:03
    Od: fly <t...@g...com>

    Epilog:

    Wszystko smiga juz jak nalezy Przyczyna problemow byly nierowno
    skrecone lagi. Oska wchodzila niby ok, ale od pewnego momentu szla
    troche ciasno. Prawdopodobnie przy zakladadniu raiserow ktos cos
    spitolil.
    Na poczatku to zlekcewazylem a to wlasnie to okazalo sie sednem
    sprawy.
    Przy okazji zmienilem olej w palach i uszczelki.

    Dzieki za konstruktywne uwagi co do calej kwestii. Motor prowadzi sie
    zajebiscie.
    Po przesiadce z gsxf'a to niezly monster. Podczas jazdy caly czas
    rozesmiana japa.

    Pozdro,
    mt