  • 1. Data: 2009-12-13 22:00:07
    Temat: Pług w motocyklu - po co?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Pytanie nowicjusza: do czego służy pług w motocyklu? Ma jakieś praktyczne
    zastosowanie, czy wyłącznie wizualne?

  • 2. Data: 2009-12-13 22:04:22
    Temat: Re: Pług w motocyklu - po co?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 13 Gru, 23:00, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Pytanie nowicjusza: do czego służy pług w motocyklu? Ma jakieś praktyczne
    > zastosowanie, czy wyłącznie wizualne?

    zgarniać masy powietrza i chłodzić silnik , co daje dodatkowych
    paręset koni.

  • 3. Data: 2009-12-13 22:38:43
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Pytanie nowicjusza: do czego służy pług w motocyklu? Ma jakieś praktyczne
    > zastosowanie, czy wyłącznie wizualne?

    Do odśnieżania ;-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2009-12-13 22:47:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do odśnieżania ;-)

    Się śmiejesz, ale gdy pierwszy raz usłyszałem to określenie - to tak właśnie
    pomyslałem: jakiś dodatek, który z motocykla robi odśnieżarkę.

  • 5. Data: 2009-12-13 22:48:59
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > zastosowanie, czy wyłącznie wizualne?

    zgarniać masy powietrza i chłodzić silnik , co daje dodatkowych

    -----------------

    A pług nie chłodzi co najwyżej wydechu?

  • 6. Data: 2009-12-13 23:00:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hg3quo$oc8$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Się śmiejesz, ale gdy pierwszy raz usłyszałem to określenie - to tak
    > właśnie pomyslałem: jakiś dodatek, który z motocykla robi
    > odśnieżarkę.

    To chyba przed kołem by musiał być.
    Yyy, na pewno by musiał być przed kołem.
    Tak, przed kołem.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2009-12-14 04:30:37
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 14 Gru, 00:00, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wiadomościnews:hg3quo$oc8$1@news.onet.pl...

    > To chyba przed kołem by musiał być.
    > Yyy, na pewno by musiał być przed kołem.

    do orania
    wtedy za tylnym kolem
    i nie ma sie co smiac, po II wpjnie sw. tak orano Harleyami z demobilu

    scibor
    Helga VFR800FI

  • 8. Data: 2009-12-14 07:22:18
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 14 Gru, 05:30, scibor1 <s...@e...pl> wrote:

    > do orania
    > wtedy za tylnym kolem
    > i nie ma sie co smiac, po II wpjnie sw. tak orano Harleyami z demobilu
    >
    > scibor
    > Helga VFR800FI

    Np nisko połozony "pług" w FJ1100/1200 ,ze wzgledu na spałniana
    funkcje . Miał od zawsze swoja nazwę.
    Brzmi ona - Łapacz Zdechłych Kotów

  • 9. Data: 2009-12-14 09:21:47
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > wiadomości news:hg3quo$oc8$1@news.onet.pl...

    > To chyba przed kołem by musiał być.
    > Yyy, na pewno by musiał być przed kołem.

    No przecież jest. Przed tylnym.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-12-14 10:04:16
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No przecież jest. Przed tylnym.

    I tak sobie dyskusja zbacza, a ja dalej nie wiem, w czym ten pług ma pomóc?
    Poprawia strugę powietrza na dole, w wyniku czego poprawia sie przyczpność?
    Zapobiega brudzeniu się "podwozia"?