  • 11. Data: 2010-01-28 20:58:48
    Temat: Re: pytanie o ogrzewanie w Seicento 0.9
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > ???
    >
    > Dziwne rzeczy opowiadasz. Spotkałeś kiedyś chłodzonego powietrzem 126p,
    > nie licząc BIS z chłodnicą, w którym podczas mrozu było ciepło w
    > kabinie?

    Nie spotkałem a miałem ze trzy sztuki takich. Jak wszystkie połączenie od
    nadmuchu były szczelne i działał termostat to było ciepło. W ostatnim było
    zdecydowanie gorzej. Coś musieli w nim zmienić bo założyli elektryczną dmuchawę
    żeby było ciepło. Stare maluchy pod względem ogrzewania były genialne. Ciepłe
    powietrze zaczynało lecieć w chwilę po odpaleniu silnika.

  • 12. Data: 2010-01-28 22:36:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-01-28 20:52, kogutek pisze:
    > I po co opowiadasz ze jak jest źle to tak ma być. Trzeba było zgłosić żeby na
    > gwarancji zrobili. Mam starszy model tego samochodu, CC z silnikiem 700. Przy
    > -15 po dwóch minutach leciało lekko letnie powietrze. Po 2 kilometrach miał 70
    > stopni.
    Potwierdzam. A wszystkich zasłaniaczy chłodnic, czy innych gawędziarzy o
    samochodach z małymi silnikami, które się nie grzeją zapraszam do
    wymiany termostatów :->

    Maciek

  • 13. Data: 2010-01-28 22:37:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-01-28 13:39, CeSaR pisze:
    > Pomagało przesłoniecie chłodnicy tekturką.
    > Termostat był sprawny.
    Skoro zasłonięcie chłodnicy pomagało, to w którym miejscu termostat był
    sprawny????

    Maciek

  • 14. Data: 2010-01-28 23:10:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Maciek pisze:
    > Skoro zasłonięcie chłodnicy pomagało, to w którym miejscu termostat był
    > sprawny????

    Przez chłodnicę potrafi wpaść tyle powietrza, że przy 60km/h, w temp.
    mocno ujemnej będzie ono schładzać silnik skuteczniej niż układ
    chłodzenia auta. I to właśnie przed tym ma chronić tekturka, czy fachowa
    rzemieślnicza osłona na atrapę (np. do Lanosów robi to Heko).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 15. Data: 2010-01-29 05:24:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 20:58:48 +0100, kogutek napisał(a):

    > Coś musieli w nim zmienić bo założyli elektryczną dmuchawę
    > żeby było ciepło.

    W czym - w maluchu dmuchawa ciepłego powietrza?
    Toć przecież ona (w sensie dmuchawa) tłoczyla po porstu powietrze z
    bagażnika - ot, taki prymitywny wiatraczek.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 16. Data: 2010-01-29 10:18:17
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Skoro zasłonięcie chłodnicy pomagało, to w którym miejscu termostat był
    > sprawny????

    Skoro przez 4 czy 5 lat samochód jeździł przez całe sezony i nigdy się nie
    grzał ani przy normalnej zimie w środku zimno nie było to znaczy dla mnie że
    termostat był sprawny.
    Problem z ogrzewaniem był wtedy, kiedy na dworze było -20C.