  • 1. Data: 2010-01-28 09:55:02
    Temat: Wyciek oleju zlikwidowany - jak zlikwidować smród
    Od: daro <d...@o...pl>

    Podczas mrozów zamarzła mi odma i wywaliło olej pod pokrywą zaworów.
    Odmę wymieniłem, wyciek zlikwidowałem ale nie mogę sie pozbyć zapachu
    oleju w komorze silnika - a przez nawiewy śmierdzi w samochodzie. Góra
    silnika umyta ale pewnie resztki oleju zalegają gdzieś na spodzie
    (osłona). Czy taki zapach "wywietrzeje" po czasie czy muszą gruntownie
    umyć silnik (tylko jak)?
    --
    d.

  • 2. Data: 2010-01-28 10:22:31
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    daro pisze:
> [...]
    > silnika umyta ale pewnie resztki oleju zalegają gdzieś na spodzie
    > (osłona). Czy taki zapach "wywietrzeje" po czasie czy muszą gruntownie

    Przegonić wózek porządnie na trasie i wypali.

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-01-28 10:28:04
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Przegonić wózek porządnie na trasie i wypali.

    w obecnych warunkach to lepiej i skuteczniej na parkingu i frajda większa ;)

    grzech
    nyska