  • 1. Data: 2010-01-28 10:12:04
    Temat: Re: Tiry na tory
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MJ" <m...@p...onet.pl>
    > Artykuł na wspomniany temat i krótki film:
    > http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=696

    poczekamy zobaczymy. Wyglada rozsadnie.

    tysiac tirow z "naszych drog" ... chyba niewiele ?

    J.

  • 2. Data: 2010-01-28 10:46:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "MJ" <m...@p...onet.pl>
    >
    > poczekamy zobaczymy. Wyglada rozsadnie.
    >
    > tysiac tirow z "naszych drog" ... chyba niewiele ?

    Wbrew pozorom całkiem sporo. No i dobrze by to wróżyło na przyszłość.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 3. Data: 2010-01-28 12:09:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <mójnick@box43.pl> napisał w
    wiadomości news:hjrmmc$f7t$1@news.dialog.net.pl...

    > Wbrew pozorom całkiem sporo. No i dobrze by to wróżyło na
    > przyszłość.

    Ile to tych drog mamy - 200 tys km utwardzonych ?
    To zdejmie jedna ciezarowke na 200km :-)

    Chyba zeby sie ograniczyc do drog krajowych, wtedy co 18 km :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-01-28 12:30:09
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    J.F. wrote:
> [...]
    > To zdejmie jedna ciezarowke na 200km :-)
    >
    > Chyba zeby sie ograniczyc do drog krajowych, wtedy co 18 km :-)

    A czy ten 1000 nie dotyczy fazy początkowej ?
    Dodaj do tego fakt, że przeładowane tiry niszcza te drogi, zatem zysk
    podwójny
    Ponadto wtedy kasa idąca na paliwo idzie dla kolei, która jest w stanie
    tworzyć lepszą infrastrukturę.

    MZ pomysł doskonały

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2010-01-28 12:57:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Yans van Horn" <y...@n...spam> wrote in message

    > Ponadto wtedy kasa idąca na paliwo idzie dla kolei, która jest w stanie
    > tworzyć lepszą infrastrukturę.

    A wystarczy te kolej sprywatyzowac i pozwolic na konkurencje..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-01-28 14:38:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "MJ" <m...@p...onet.pl>
    >
    > poczekamy zobaczymy. Wyglada rozsadnie.
    >
    > tysiac tirow z "naszych drog" ... chyba niewiele ?
    >
    > J.

    Podpisuję się pod tym pomysłem wszystkimi kończynami.
    Kasa dla kolei, mniej wypadków, mniej spalin i mniej kolein
    Same plusy. Wg. mnie to powinien być nakaz załadowania tirów na kolej i
    tranzyt przez kraj na szynach.

  • 7. Data: 2010-01-29 12:54:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał
> [...]
    > zysk podwójny
    > Ponadto wtedy kasa idąca na paliwo idzie dla kolei, która jest w

    O ile to bedzie dobrowolne, konkurencyjne cenowe i wygodne - to jak
    najbardziej doskonaly pomysl.

    Tyle ze mowiono o tym od lat, i wtedy to mialy byc ogromne koszta,
    za ktore oczywiscie musieliby zaplacic klienci, co by czynilo
    zabawe nieoplacalna, wiec mowilo sie o obowiazku :-)
    No ale jesli kolej bedzie potrafila przewiezc tira przez kraj w
    15h, za cene niewiele wyzsza od paliwa plus winiet, to ja to
    popieram.

    Ciekawe jak sobie ze skrajnia poradzili. Maksymalna wysokosc wagonu
    to jakie 4.6m, przy czym rogi musza byc sciete juz od 3.5m

    J.