  • 161. Data: 2013-10-28 10:50:12
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Nie obronisz twierdzenia, że jazda poniżej ograniczenia (ba, wcześniej
    > twierdziłeś, że nawet jazda powyżej ograniczenia może być utrudnianiem,

    Kłamiesz albo celowo zmieniasz temat dyskusji. OD początku dyskusja tyczy
    się sytuacji jazdy poniżej ograniczeń podczas gdy inni chcą zgodnie z
    ograniczeniami.

    > No to dalsza dyskusja sensu nie ma i na tym pozwolę sobie zakończyć.
    > Jak już dojrzejesz do wniosku, że ludzie mają prawo oceniać sami,
    > być chorzy, zmęczeni

    Jasne :-)
    Prosta zasada nie jesteś w stanie jechać nie siadasz za kierownicę obojętne
    czy jest to spowodowane alkocholem, lekami, zmęczeniem czy chorobą.

    > czy zwyczajnie może nie chcieć im się jechać
    > szybko to wrócimy do rozmowy.

    Może im się nie chcieć jechać szybko ale nie maja prawa utrudniać ruchu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 162. Data: 2013-10-28 10:52:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 10:50:12 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Może im się nie chcieć jechać szybko ale nie maja prawa utrudniać ruchu.

    a ty możesz jechać szybko ale nie masz prawa poganiać innych

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2013-10-28 10:54:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Podstawę określenia tej "nieutrudniającej" poproszę.

    Pytaj ustawodawcy.

    > Nie. I do tego dochodzą jeszcze możliwości pojazdu. Pamiętaj, że nawet na
    > autostradę mogą wjeżdżać pojazdy, których maksymalna prędkość nie
    > przekracza 40km/h.

    Nie o tym dyskutujemy.

    > Och, wg ciebie złe samopoczucie czy starszy wiek są nielegalne?

    Są legalne ale nie usprawiedliwiają łamania przepisów - nie jesteś w stanie
    jechać prawidłowo - nie siadaj za kółko.

    > Nie?

    Przeczytaj jeszcze raz od czego ta dyskusja się zaczęła wyraźnie pisałem aby
    czytać cały paragraf a nie wyrwany z kontekstu punkt o nieutrudnianiu.

    > Mhm. A jak odróżnisz podziwianie architektury od szukania właściwego
    > zjazdu z drogi?

    A masz jakiś przepis który stanowi że można utrudniać ruch jeśli się szuka
    zjazdu z drogi?

    > Jazda komuś "na zderzaku" i potem "karanie" zajechaniem drogi to wg ciebie
    > jazda zgodnie z przepisami? Przypominam że zaczęło się od takiego pytania.

    Przypominam, że nie uczestniczyłem w tamtej części dyskusji. Ja tylko
    przypomniałem zapomniany albo nigdy nie poznany p[rzez niektórych paragraf.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 164. Data: 2013-10-28 10:58:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 10:54:35 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Pytaj ustawodawcy.

    właśnie o tym dyskutujemy. Ustawodawca swoje zdanie wyraził w PoRD.

  • 165. Data: 2013-10-28 11:19:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > a ty możesz jechać szybko ale nie masz prawa poganiać innych

    A czy ja poganiam? Albo zachęcam do poganiania?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 166. Data: 2013-10-28 11:21:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > właśnie o tym dyskutujemy. Ustawodawca swoje zdanie wyraził w PoRD.

    I wyraźnie tam napisał że należy jechać tak aby nie utrudniać życia innym.
    Nie napisał tylko jak to stwierdzić, ale nie o tym rozmawiamy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 167. Data: 2013-10-28 11:22:02
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-28 10:50, Ergie pisze:

    > Kłamiesz albo celowo zmieniasz temat dyskusji. OD początku dyskusja
    > tyczy się sytuacji jazdy poniżej ograniczeń podczas gdy inni chcą
    > zgodnie z ograniczeniami.

    Sam kłamiesz, a zarzucasz to innym:
    "
    W dniu 2013-10-25 16:08, Ergie pisze:

    > Jeśli inni będą chcieli jechać 90 i powstanie korek to tak - będzie to
    > utrudnianie.
    "

    :>

  • 168. Data: 2013-10-28 11:42:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kłamiesz albo celowo zmieniasz temat dyskusji. OD początku dyskusja
    > tyczy się sytuacji jazdy poniżej ograniczeń podczas gdy inni chcą
    > zgodnie z ograniczeniami.

    Jazda ponizej maks to tez jest zgodnie z ograniczeniami.
    Jakby maks była obowiązująca predkościa przelotową a nie predkoscią maks to
    tak by sie nazywała.

    I chociaz byłoby idealnie gdyby na trasie kazdy jechał tam gdzie sie da z
    maks predkoscią, to jednak interpetacja tego przepisu stawiajaca to za
    obowiązek jest absurdalna do bólu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 169. Data: 2013-10-28 12:01:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 11:21:27 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > I wyraźnie tam napisał że należy jechać tak aby nie utrudniać życia
    > innym. Nie napisał tylko jak to stwierdzić, ale nie o tym rozmawiamy.

    ale to właśnie jest kluczowe. A stwierdzenie an zasadzie "z drogi śledzie
    bo Król jedzie" nie ma żadnego oparcia w przepisach.

  • 170. Data: 2013-10-28 12:02:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Oct 2013 11:19:42 +0100 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > A czy ja poganiam? Albo zachęcam do poganiania?

    tak. MIDa już Artur podał.