  • 111. Data: 2013-10-25 19:52:21
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > A co, miałem zapierdalac

    Zapewne wystarczyło normalnie jechać zamiast się wlec.
    Nikt od Ciebie jazdy 200 w mieście nie wymaga.

    > Cóż, kiedys nie znajdziesz przerwy

    Bez jaj, na ślepo nie wyprzedzam, nie te lata.

    >, bo ten by nie znalazł, gdybym go nie
    > wpuscił. A zyskał jakies 3 sekundy, bo za chwile pojechalismy w innych
    > kierunkach...

    Ale tego wcześniej nie wiedział.

  • 112. Data: 2013-10-25 19:53:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Tak, tak, a na autostradzie wszyscy jada maks.

    Takich co jadą 70 bez powodu nie zdarzyło mi się spotkać.
    U nas spotykam ich praktycznie przy każdym wjeździe na autostradę.

  • 113. Data: 2013-10-25 19:55:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 19:52:21 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Zapewne wystarczyło normalnie jechać zamiast się wlec. Nikt od Ciebie

    a ja cały czas czekam na Twój filmik. Zobaczymy jaki jesteś kozak.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2013-10-25 19:55:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Smutne, nie wiesz o czym pisze ale oczywiscie wiesz najlepiej.
    > To moze miejsce uswiadomi ci głupote wyprzedzajacego.
    > Luboń, jadac od ronda przy factory w stronę ronda koło biedronki.
    > Gosc wyprzedzał na prostej na wysokości zlewania scieków.
    > I zeby nie było - wyprzedzał dwa albo trzy samochody

    Oba wlokły się za Tobą Twoim ślimaczym tempem?
    I dalej nie masz sobie nic do zarzucenia?

  • 115. Data: 2013-10-25 19:56:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 19:53:32 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

> [...]
    >
    > Takich co jadą 70 bez powodu nie zdarzyło mi się spotkać. U nas spotykam
    > ich praktycznie przy każdym wjeździe na autostradę.

    a ile mają jechać na wjeździe gdzie jest 40kmh?
    Pomijając już to, że widać, że w niemczech to byłeś raz na wycieczce

  • 117. Data: 2013-10-26 02:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Oczywiście że o tym mówi.
    > Tylko przygłupy w rodzaju polucji i kapeluszników nie są w stanie go
    > zrozumieć.

    nie uwierze dopóki oficjalnej interpretacji nie zobacze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 116. Data: 2013-10-26 02:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zapewne wystarczyło normalnie jechać zamiast się wlec.
    > Nikt od Ciebie jazdy 200 w mieście nie wymaga.

    ROTFL
    Do skrzyzowabnia 200 metrów dalej?

    > Bez jaj, na ślepo nie wyprzedzam, nie te lata.

    no patrz, a ten debil wyprzedzal...

    > Ale tego wcześniej nie wiedział.

    Jakies 3 gramy zdrowego rozsadku i by wiedział.
    Ale zapewne w przyszłosci tez nie pomysli - w koncu znalazł w necie kilka
    osób które potwerdzaja ze dobrze jechał,bo ktos przed nim raczył nie wbijac
    pedlau gazu w podłoge....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 118. Data: 2013-10-26 02:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    co następuje:

    > Oba wlokły się za Tobą Twoim ślimaczym tempem?
    > I dalej nie masz sobie nic do zarzucenia?

    Przypominam. 200 metrow dalej zakorkowane skrzyzowanie.
    Do ile według ciebie powinienem na ttych 200 metrach przyspieszyc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 119. Data: 2013-10-26 07:22:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > nie uwierze dopóki oficjalnej interpretacji nie zobacze.

    POlucja zupełnie nie jest zainteresowana takowymi przypadkami, krzaki i
    suszarka wyczerpują jej spektrum możliwości , więc szybko nie zobaczysz.

  • 120. Data: 2013-10-26 07:25:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > Do skrzyzowabnia 200 metrów dalej?

    Tak, do skrzyżowania 200 m dalej też nie musisz jechać 200 km/h.

    (Czy teraz widzisz, jak pozostawianie zbędnych cytatów wpływa na wynik
    Twojego przekazu).

    > no patrz, a ten debil wyprzedzal...

    Widać był bardzo zdesperowany i co prawda przypadku nie widziałem, ale czuję
    przez skórę, że Ty się do tego przyczyniłeś.
    Może dojeżdżałeś do tego skrzyżowania na dobiegu od samego Factory?

    > Jakies 3 gramy zdrowego rozsadku i by wiedział.

    To w ramach zdrowego rozsądku zacznij naciskać ten gaz i nie zmuszaj ludzi
    do wyprzedzania, gdy nie ma warunków.