  • 11. Data: 2024-10-15 16:32:16
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > IMO obserwujemy początek zmierzchu indywidualnej motoryzacji.

    Przecież to nie jest żadna tajemnica że o to chodzi...

    > Nonsens
    > kupowania bryki za roczny zarobek (middle class) aby stała przez 99%
    > czasu bije w oczy.

    A dla pewności należy jeszcze zadbać o to żeby tą middle class ujebać a
    jakby ich przypadkiem dalej było stać to żeby zrobić wszystko żeby im to
    obrzydzić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2024-10-15 16:32:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2024 o 14:28, J.F pisze:

    > Ja tam kupuje używane auto za znacznie mniej, i może sobie stać 5 dni
    > w tygodniu :-)

    No i dlatego robią tak żebyś tak nie mógł robić:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-10-15 16:35:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2024 15:38:41 +0200, J.F

    > Ale to inni zapłacili, ja liczę po sobie.
    > A im ... widać też się opłacało.

    Ależ ty jesteś jednak krótko myślący. Przecież żebyś ty mógł
    realizować swój chytry "plan", to ktoś musiał na tym stracić
    -- a chodzi o to że ludzie nie chcą tracić. Jak się pojawi
    należyte rozwiązanie aby nowy samochód się nie marnował,
    to tacy jak ty gucio sobie kupią, bo zwyczajnie nie
    będzie rynku wtórnego.

    Ja też kibicuję autonomii, jedyne co mnie martwi,
    że stan tych samochodów będzie bardzo zły,
    w sensie w środku.

    > Poza tym auto starcza gdzies na 300kkm, elekryczne może więcej, więc
    > czas nie jest taki istotny - będzie mniej stało, to szybciej się
    > zużyje.

    Przecież to właśnie głównie wiek zabija auto, a nie czas jego używania.

    > A taksówka ... nie zawsze można liczyć :-(

    Głównie dlatego, że jest ich tyle co kot napłakał.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2024-10-15 16:40:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.10.2024 o 16:35, Myjk pisze:

    > Ależ ty jesteś jednak krótko myślący. Przecież żebyś ty mógł
    > realizować swój chytry "plan", to ktoś musiał na tym stracić
    > -- a chodzi o to że ludzie nie chcą tracić.

    Ale właściciele autonomicznych taksówek będą chcieli tracić, żebyś tym
    mógł zrealizować swój chytry plan:P

    > Ja też kibicuję autonomii, jedyne co mnie martwi,
    > że stan tych samochodów będzie bardzo zły,
    > w sensie w środku.

    Już raz kibicowałeś elektrykom i tłumaczyłeś że każdemu, choćby nie miał
    gniazdka powinien wystarczyć. A potem ci żona nie pozwoliła a ty mimo że
    sobie panele postawiłeś okazałeś się tym jedynym wyjątkowym na całym
    świece człowiekiem, któremu elektryk nie wystarczał:P Więc tentego...>

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-10-15 17:20:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.10.2024 o 10:01, J.F pisze:

    > zaprezentował autonomiczna taksówkę. Bez kierownicy.
    > Sama się prowadzi.
    >
    > No i ciekawy pomysł biznesowy - kupujemy, dowozi nas do pracy,
    > po czym jedzie w miasto zarabiać :-)

    Długo o nim czytałeś? :-)

  • 16. Data: 2024-10-15 17:26:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > IMO obserwujemy początek zmierzchu indywidualnej motoryzacji.

    No i konie odeszły :-)

    > Nonsens
    > kupowania bryki za roczny zarobek (middle class) aby stała przez 99%
    > czasu bije w oczy.

    No to nie kupuj, przecież nikt nigdy nikogo do tego nie zmuszał, ludzie
    dobrowolnie sobie kupowali i trzymali. Niektórzy nie kupowali i chcieli
    dopłat do zbiorkomu z cudzych kieszeni. Którzy z nich byli złodziejami?

  • 17. Data: 2024-10-15 17:41:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Oct 2024 17:26:19 +0200, io wrote:

> [...]
    > dobrowolnie sobie kupowali i trzymali. Niektórzy nie kupowali i chcieli
    > dopłat do zbiorkomu z cudzych kieszeni. Którzy z nich byli złodziejami?

    Trzeba dawać odpór lewakom i płacić tylko za drogi i parkingi :-)

    J.

  • 18. Data: 2024-10-15 17:46:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2024 16:32:16 +0200, Shrek napisał(a):

    > A dla pewności należy jeszcze zadbać o to żeby tą middle class ujebać a
    > jakby ich przypadkiem dalej było stać to żeby zrobić wszystko żeby im to
    > obrzydzić:P

    Ach, jak to miło wiedzieć dokładnie że to ONI nam chcą dojebać :) Można
    już myślenie wyłączyć.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2024-10-15 17:47:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Oct 2024 16:35:41 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    > należyte rozwiązanie aby nowy samochód się nie marnował,
    > to tacy jak ty gucio sobie kupią, bo zwyczajnie nie

    Nie mówię nie :-)

    > Ja też kibicuję autonomii, jedyne co mnie martwi,
    > że stan tych samochodów będzie bardzo zły,
    > w sensie w środku.

    Są już automatycznie sprzątane toalety :-)

    > Przecież to właśnie głównie wiek zabija auto, a nie czas jego używania.

    A to zależy ile jeździ.
    Dla mnie 300kkm to będzie ze 30 lat, dla taksówki autonomicznej może 2
    lata.

    > Głównie dlatego, że jest ich tyle co kot napłakał.

    Zwykłych taksówek w Polsce? troche jest.
    Widzę stojące na postoju, więc za dużo/w sam raz.
    A jednak raz mi nie dojechała ... nowoczesność, kwa.

    J.

  • 20. Data: 2024-10-15 17:48:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Oct 2024 16:32:16 +0200, Shrek wrote:

    > Przecież to nie jest żadna tajemnica że o to chodzi...

    Komu?

    > A dla pewności należy jeszcze zadbać o to żeby tą middle class ujebać a
    > jakby ich przypadkiem dalej było stać to żeby zrobić wszystko żeby im to
    > obrzydzić:P

    Hm, o to chodzi, czy tak jakoś wyszło ?

    J.