  • 101. Data: 2024-10-20 19:57:07
    Temat: Re: przyszłość wg Muska
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Z uporem idioty wracasz do zakazu którego nie ma. Zwłaszcza nie ma w
    > dokumencie który przywołałeś jako swój koronny dowód na obecność
    > zakazów. A że indywidualna motoryzacja się kończy to całkiem inna
    > historia i bynajmniej nie spowodowana zakazami tego czy owego.
    > Można ci wskazywać że w puli zachęt do *dobrowolnego porzucania*
    > użytkowania indywidualnego auta w mieście jest np. darmowa miejska
    > komunikacja, wypróbowywana w niektórych miastach nawet w Polsce.

    Ona jest darmowa tylko dla kierowcy i pasażerów a płacą za to wszyscy
    podatnicy.

    > Jest
    > rozbudowa niekolidujących z ruchem samochodowym dróg rowerowych.

    Podziemne, nadziemne czy teleportujące? :-)

    > Można
    > ci wskazywać (choć to poziom raczej niedostępny dla prostych umysłów) że
    > jeśli wierzyć statystykom gospodarczym, świat odchodzi od konsumpcji
    > rzeczy na rzecz konsumpcji usług, co w praktyce znaczy "nie kupuję
    > samochodu, jak będę potrzebował przmieścić d... to se kupię usługę
    > transportową".

    I koczują na parkingach dlatego nie ma wolnego miejsca :-)

    > Ale ty wolisz widzieć świat pełen zakazów, złośliwie nakierowanych na
    > Shrekową szkodę :)

    No bo tak to wygląda :-)

  • 102. Data: 2024-10-20 21:10:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2024 19:57:07 +0200, io napisał(a):

    > Ona jest darmowa tylko dla kierowcy i pasażerów a płacą za to wszyscy
    > podatnicy.
    Bardzo to odkrywcze. Nigdy bym nie pomyślał ;)

    > Podziemne, nadziemne czy teleportujące? :-)
    Różne. Postudiuj se... Czy mam ci znaleźć parę obrazków bo masz kłopoty
    z obsługą gógli?

    > I koczują na parkingach dlatego nie ma wolnego miejsca :-)
    Że co proszę? Jakieś zacięcie umysłowe?

    > No bo tak to wygląda :-)\
    Dla prostych umysłów...

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 103. Data: 2024-10-20 21:53:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Bardzo to odkrywcze. Nigdy bym nie pomyślał ;)

    > Różne. Postudiuj se... Czy mam ci znaleźć parę obrazków bo masz kłopoty
> [...]

    Nie wmawiaj mi swoich problemów.