  • 11. Data: 2013-06-24 20:31:51
    Temat: Re: przycisk do myszy
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 23.06.2013 23:01, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > nie krzyczcie, bo to dlamnie ważne. mam mysz logitecha, dostałem w
    > prezencie, kosztowała fortune, (napewno więcej niż 100zł) pada w niej
    > lewy klawisz. znaczy działa, ale wciśnięty i przytrzymany sam puszcza.
    > myszy jeszcze nie rozbierałem, ale na 99% jest w niej standardowy
    > pstryczek, (kosteczka z cyckiem) jak w innych myszkach. Gdzie takie coś
    > kupić, ale bardzo wysokiej jakości?. Uprzedzam, nie chcę kupować myszki
    > za 20zł żeby wygrzebać jeden przycisk. Natomiast rozważam zastosowanie
    > kontaktronu z magnesem. Boję się ze kontakron nie sprawdzi się na tak

    Kup jakiekolwiek w najbliższym elektroniku, wszystkie takie mikrosłicze
    można o kant d.. potłuc. A tak BTW już od dawna zaprzestałem nawet
    myśleć o markowych myszkach/klawiaturach - to się zwyczajnie nie opłaca,
    lepiej kupić takie za dychę, po dwóch latach wyrzucić i kupić nowe. Może
    to i napędzanie śmieciowego przemysłu, ale IMHO myszka za 500zł popsuje
    się tak samo szybko jak ta za 10zł.

    Jakub Rakus

  • 12. Data: 2013-06-24 21:15:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-23 23:01, ToMasz wrote:
> [...]
    > za 20zł żeby wygrzebać jeden przycisk. Natomiast rozważam zastosowanie
    > kontaktronu z magnesem. Boję się ze kontakron nie sprawdzi się na tak

    Należy rozpruć starą mysz z czasów RS-ów, i pozyskać prawy
    mikrowyłacznik ;-)

    Włodek

  • 13. Data: 2013-06-24 21:35:34
    Od: a...@g...pl

    ToMasz wrote:

> [...]
    > prezencie, kosztowała fortune, (napewno więcej niż 100zł) pada w niej
    > lewy klawisz. znaczy działa, ale wciśnięty i przytrzymany sam puszcza.

    Mi się zdarzyło rozbierać mikrostyk w logitechu i podginać tamtejsze blaszki
    - działa do tej pory.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl