  • 1. Data: 2013-06-23 23:01:45
    Temat: przycisk do myszy
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    nie krzyczcie, bo to dlamnie ważne. mam mysz logitecha, dostałem w
    prezencie, kosztowała fortune, (napewno więcej niż 100zł) pada w niej
    lewy klawisz. znaczy działa, ale wciśnięty i przytrzymany sam puszcza.
    myszy jeszcze nie rozbierałem, ale na 99% jest w niej standardowy
    pstryczek, (kosteczka z cyckiem) jak w innych myszkach. Gdzie takie coś
    kupić, ale bardzo wysokiej jakości?. Uprzedzam, nie chcę kupować myszki
    za 20zł żeby wygrzebać jeden przycisk. Natomiast rozważam zastosowanie
    kontaktronu z magnesem. Boję się ze kontakron nie sprawdzi się na tak
    małym skoku.
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-06-23 23:19:49
    Temat: Re: przycisk do myszy
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-06-23 23:01 ToMasz napisał(a):

> [...]
    > myszy jeszcze nie rozbierałem, ale na 99% jest w niej standardowy
    > pstryczek, (kosteczka z cyckiem) jak w innych myszkach. Gdzie takie coś

    T.M.E.
    Kup od razu kilka na zapas, będzie na kolejne wymiany. Nie ma przycisków
    wiecznych.
    http://www.tme.eu/pl/katalog/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2013-06-23 23:23:50
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@g...6c7o8m> napisał w
    wiadomości news:51c76673$0$1451$65785112@news.neostrada.pl...

    > T.M.E.
    > Kup od razu kilka na zapas, będzie na kolejne wymiany. Nie ma przycisków
    > wiecznych.

    Chyba nikt nie oczekuje przycisków wiecznych. Natomiast to co montuje
    logitech to jednorazowe gówno. Żeby w myszce za prawie 200 zł co kilka
    miesięcy padał przycisk ?

  • 4. Data: 2013-06-23 23:45:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:
    [..]
    > Kup od razu kilka na zapas, będzie na kolejne wymiany. Nie ma przycisków
    > wiecznych.

    Czy ja wiem, kontaktrony się sklejają ale widziałem zabytkową klawiaturę
    z sensorami halla.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 5. Data: 2013-06-24 00:25:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ww" <w...@o...pl> wrote in message news:kq7pk9$8df$1@mx1.internetia.pl...
    > Chyba nikt nie oczekuje przycisków wiecznych. Natomiast to co montuje
    > logitech to jednorazowe gówno. Żeby w myszce za prawie 200 zł co kilka
    > miesięcy padał przycisk ?

    tu sie zgodze, trzy razy wymienialem logitecha mx620 na gwarancji, dzialal
    po 3-4 miesiace, w koncu wlutowalem jakies japonskie z tme i dziala 4 rok

  • 6. Data: 2013-06-24 00:33:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 23:25:29 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > tu sie zgodze, trzy razy wymienialem logitecha mx620 na gwarancji, dzialal
    > po 3-4 miesiace, w koncu wlutowalem jakies japonskie z tme i dziala 4 rok

    Hm, ja tez juz od bardzo dawna nie wymienialem przyciskow.

    Opanowali produkcje ? I powyzsze to wypadek Logitecha przy pracy ?

    J.

  • 7. Data: 2013-06-24 00:52:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
    > jakości?. Uprzedzam, nie chcę kupować myszki za 20zł żeby wygrzebać jeden

    obecnie mam takie, moge polecic

    http://www.tme.eu/pl/katalog/?idp=1&search=d2f211&cl
    eanParameters=1

    http://www.tme.eu/pl/katalog/mikroprzelaczniki-konek
    torowe_113049/#id_category=113049&s_field=niski_prog
    &s_order=ASC&visible_params=2%2C689%2C692%2C693%2C69
    4%2C117%2C699%2C698%2C42%2C32%2C13%2C82%2C695%2C722%
    2C157%2C22%2C11%2C23%2C31%2C697%2C21%2C522%2C413&use
    d_params=699%3A3073%3B&page=1

    zwroc uwage na wymiary, wyprowadzenia i co najwazniejsze sile zadzialania
    zebys nie mial zbyt miekko ani zbyt twardo, zazwyczaj maja one ok. 1,5N,
    ale przy ktorejs z napraw dla znajomych kupilem bez czytania i trafilem
    na tak miekkie ze nie dalo sie trzymac palca na myszce

    > Natomiast rozważam zastosowanie kontaktronu z magnesem. Boję się ze kontakron
    > nie sprawdzi się na tak małym skoku.

    dodatkowo trzeba rozwiazac kwestie powrotu klawisza, w sumie dlubanie z
    kontaktronem, magnesem, i sprezyna - moze byc troche upierdliwe

    chociaz plusem moze byc cisza

  • 8. Data: 2013-06-24 08:28:43
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-06-24 00:33, J.F. pisze:

    > Hm, ja tez juz od bardzo dawna nie wymienialem przyciskow.
    >
    > Opanowali produkcje ? I powyzsze to wypadek Logitecha przy pracy ?

    No ja nie wiem, co i gdzie kupujecie, ale ja w firmie na kilkadziesiąt
    myszy wymieniłem kilka przełączników po kilku latach intensywnej pracy
    myszy, reszta działa bezawaryjnie, wszystko logitechy z różnych okresów.
    Wlutowywałem dokładnie takie, jakie siedziały w myszy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 9. Data: 2013-06-24 08:39:41
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2013-06-23 23:01, ToMasz pisze:
> [...]
    > za 20zł żeby wygrzebać jeden przycisk. Natomiast rozważam zastosowanie
    > kontaktronu z magnesem. Boję się ze kontakron nie sprawdzi się na tak
    Ja wymieniałem w ubiegłym tygodniu taki przełącznik w mojej myszy
    Logitech ( V450 Nano ), najpierw rozkręciłem mysz i sprawdziłem
    oznaczenie na przycisku ( u mnie był akurat przycisk prod. OMRON ),
    potem kupiłem identyczny na Allegro, po wymianie mysz działa bez zarzutu.
    Aha, przycisk zaczął szwankować po ok. 4 latach bardzo intensywnej pracy
    ( codziennie po 8-10 godzin )

    Tomek
    sowa1968(at)gmail.com

  • 10. Data: 2013-06-24 20:19:59
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    ww wrote:

    [ciach]
    > Chyba nikt nie oczekuje przycisków wiecznych. Natomiast to co montuje
    > logitech to jednorazowe gówno. Żeby w myszce za prawie 200 zł co kilka
    > miesięcy padał przycisk ?

    Nie tylko logitech, mam razerowskiego death addera i też przyciski padły.
    Mysz może ma ze dwa lata. Mam teraz zalmana zm 300 i po pół roku rolka
    zaczęła szwankować. Zrobiłem błąd bo nie kupiłem a4tech'a. Trwałość sprzętu
    spada w tempie masakrycznym. I to nie taniego sprzętu.
    Bo(o)t manager