  • 1. Data: 2011-03-02 17:54:20
    Temat: przestroga przed multifoto.eu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Zleciłem zrobienie odbitek przez internet na stronie multifoto.eu -
    pierwszy raz po tygodniu musiałem się upomnieć, czy są gotowe -
    przysłali w końcu po ok 2 tygodniach. Stwierdziłem, że to moze wypadek
    przy pracy i będzie lepiej ...

    Aktualnie złożyłem zamówienie 5 lutego, zapłaciłem płatnością online
    (żeby było sprawnie i szybko) i ... czekałem na odbitki. Wysłałem do
    nich maila 14 lutego, bo to jednak chyba trochę za długo. Dostałem suchą
    odpowiedź "że zamówienie zostanie skierowane do realizacji w dniu
    jutrzejszym". Już jest nieźle ...

    Potem napisałem 28 lutego, że nadal nie mam przesyłki. Dostałem
    odpowiedź, że "została wysłana 15 lutego ale nie gwarantują szybkiej
    dostawy przez pocztę polską itd.".

    Dzisiaj przyszły fotografie (już pomijam fakt, że były to odbitki
    30x40cm i wysłane były w dość cienkiej tekturowej kopercie i są
    załamane), data nadania: 23.02.2011. Kłamcy !

    Nie polecam nikomu, chyba, że komuś się nie spieszy i ma luźny miesiąc
    na czekanie :/

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2011-03-05 15:00:34
    Temat: Re: przestroga przed multifoto.eu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Mar 2011, crazy bejbi wrote:

    > Dzisiaj przyszły fotografie (już pomijam fakt, że były to odbitki 30x40cm
    > i wysłane były w dość cienkiej tekturowej kopercie i są załamane)

    Ten fakt się IMO nie nadaje do pominięcia.
    Będziesz reklamował?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-03-06 15:49:24
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    > Ten fakt się IMO nie nadaje do pominięcia.
    > Będziesz reklamował?

    Szczerze mówiąc to mi się nie chce. Wiem, że powinienem ... bo jak
    napisałem im o kłamstwie to dostałem odpowiedź, że 15 wyszło od nich,
    ale potem ileś czasu listy na pewno spędziły na poczcie na "ważeniu i
    stemplowaniu". Dlatego pewnie dopiero 23ciego wyszły (to raptem 9 dni po
    nadaniu - bardzo długo ważą na tej poczcie ...)

    i już mi się wszystkiego odechciało.

    Wojtek