  • 11. Data: 2011-04-29 17:43:27
    Temat: Re: przenoszenie nr
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    > Teraz dla porównania, jak to MOŻNA zrobić (i się robi, tylko nie
    > w Banana
    > Republic of Poland):
    > Klient musi mieć nową, aktywną kartę z nowym, tymczasowym
    > numerem. [..]
    > Nastepnego dnia roboczego dostaje SMS, żeby wyłączyć i włączyć
    > nową telefon
    > z nową kartą SIM, stara karta przestaje działać. Gotowe.

    No ale zaraz - jak rozumiem to u nas jest podobnie - wypelniasz
    stosowny wniosek, dostajesz tymczasowy numer i na drugi dzien masz
    przeniesione.
    Tylko gdzies tam sie paleta ten umowiony okres wypowiedzenia.

    > Nawet mając cyrograf mozna zabrać sobie numer do innej sieci,
    > stara karta
    > przestanie działać, operator spokojnie naliczy sobie jeszcze w
    > normalnych
    > okresach miesięczne rachunki do końca cyrografu i grzecznie
    > podziękuje za
    > współpracę (jak ktoś ma wątpliwości: zabranie numeru 3 miesiące
    > przed
    > końcem cyro spowoduje, że przyjdą jeszcze 3 rachunki na goły
    > abonament i
    > tyle)

    No to i u nas znow podobnie - nie musisz czekac, mozesz przeniesc w
    dowolnej chwili, a potem tylko przyjdzie rachunek na 3/24 umownej
    ulgi czy jak to sie tam nazywalo.

    > Regulator pracuje nad skróceniem calej operacji do 3 godzin.

    Ale czy ichni regulator cos wyregulowal w kwestii okresu
    wypowiedzenia ?
    Moge doczekac konca cyrografu i przeniesc 3 czy tam 24h, czy
    dostane jeszcze jeden rachunek na miesieczny abonament jesli nie
    wypowiem 30 dni przed uplywem ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-04-29 17:48:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Opcja technicznie prawidłowa, ale handlowo nie: nie dajesz
    > możliwości staremu opowi na przedstawienie Ci nowych warunków.

    Tu byl przypadek specyficzny (a moze nie - musza byc jakies powody
    do przenosin), i Pawel juz zadnych nowych warunkow od Ery, *%^&@#,
    nie chcial.
    Jedyne co pewnie chcial, to uslyszec "ale jak Pan odejdzie to ja
    premii nie dostane"'. Co by go nie zmiekczylo, tylko
    usatysfakcjonowalo podwojnie :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-04-29 19:33:00
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2011-04-29 19:48:
> [...]
    > Jedyne co pewnie chcial, to uslyszec "ale jak Pan odejdzie to ja premii
    > nie dostane"'. Co by go nie zmiekczylo, tylko usatysfakcjonowalo
    hehehe... to akurat był myk na numerze mojego Ojca i najpierw poprosiłem
    o ofertę, dali jak zwykle g*wnianą, więc od razu kazałem Ojcu podpisać
    papiery :]

    Paweł

  • 14. Data: 2011-04-29 19:34:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 19:43:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > No ale zaraz - jak rozumiem to u nas jest podobnie - wypelniasz
    > stosowny wniosek, dostajesz tymczasowy numer i na drugi dzien masz
    > przeniesione.

    Nie, nie rozumiesz.
    W opisanym przypadku niczego nie wypełniasz, niczego nie rejestrujesz
    (jeżeli to p-p) a nawet nikogo nie oglądasz. Wystarczą dwa połączenia na
    dezinfolinię, po jednym do każdego operatora.

    > No to i u nas znow podobnie - nie musisz czekac, mozesz przeniesc w
    > dowolnej chwili, a potem tylko przyjdzie rachunek na 3/24 umownej
    > ulgi czy jak to sie tam nazywalo.

    3/24 ulgi to bardzo często jest różna kwota od 3 abonamentów.
    W dodatku abonamenty płacisz w normalnych terminach a nie hurtem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 15. Data: 2011-04-29 19:52:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 20:34:14 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Nie, nie rozumiesz.
    >W opisanym przypadku niczego nie wypełniasz, niczego nie rejestrujesz
    >(jeżeli to p-p) a nawet nikogo nie oglądasz.

    O, drobny szczegol techniczny.

    Jesli u nas mozna to srobic przez www, to pewnie i daloby sie
    podyktowac.

    >Wystarczą dwa połączenia na
    >dezinfolinię, po jednym do każdego operatora.

    A u nas tylko jedno, reszte zalatwia sami :-)

    >3/24 ulgi to bardzo często jest różna kwota od 3 abonamentów.

    Ale obecnie to chyba i tak na korzysc abonenta.

    >W dodatku abonamenty płacisz w normalnych terminach a nie hurtem.

    Zawsze mozesz byc twardy i zaplacic w ratach bez pytania sie.

    J.

  • 16. Data: 2011-04-29 21:27:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-29 21:52, J.F. pisze:

    > O, drobny szczegol techniczny.

    Żaden szczegół - generalna różnica. Kilka dni temu Streżyńska nieomal z
    łzami w oczach opowiadała o takim rozwiązaniu, i dlaczego u nas się nie da.

    > Jesli u nas mozna to srobic przez www, to pewnie i daloby sie
    > podyktowac.

    WWW jest tylko międzymordziem do wypełnienia papierów, które potem
    dostajesz, i po wylegitymowaniu przez kuriera wypełniasz.

  • 17. Data: 2011-04-29 21:39:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

> [...]
    > (jeżeli to p-p) a nawet nikogo nie oglądasz. Wystarczą dwa połączenia na
    > dezinfolinię, po jednym do każdego operatora.

    Ale drugą kartę sim to skąd wziąłeś?

    MJ

  • 18. Data: 2011-04-29 22:16:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 29 Apr 2011 23:39:03 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ale drugą kartę sim to skąd wziąłeś?

    z półki w sklepie jeżeli to prepaid albo od operatora jeżeli to abonament

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 19. Data: 2011-04-30 10:38:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 23:27:18 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >WWW jest tylko międzymordziem do wypełnienia papierów, które potem
    >dostajesz, i po wylegitymowaniu przez kuriera wypełniasz.

    A to przepraszam - przez ten rozdzial regulaminu jeszcze nie
    przeszedlem :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-05-02 08:03:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w

    > z półki w sklepie jeżeli to prepaid albo od operatora jeżeli to
    > abonament

    Czyli i tak trzeba gdzies pojsc :-)

    J.