  • 1. Data: 2011-04-30 01:46:42
    Temat: Nokia E51 - jak udostępnić z telefonu internet po wifi?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś miły mógłby mi napisać instrukcję jak mogę z E51
    udostępnić internet HSDPA po wifi dla innych urządzeń?

    p.s.
    czy istnieją różne wersje E51 przewidziane na różne rynki?

  • 2. Data: 2011-04-30 06:42:42
    Od: "Big Brother" <b...@g...pl>

    > Czy ktoś miły mógłby mi napisać instrukcję jak mogę z E51
    > udostępnić internet HSDPA po wifi dla innych urządzeń?

    JoikuSpot Premium na Symbiana powinien rozwiązać Twój problem. Płatny, jest
    wersja light za free z ograniczoną funkcjonalnością.

    --
    Big Brother

  • 3. Data: 2011-04-30 13:11:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Big Brother" <b...@g...pl> wrote in message

    > JoikuSpot Premium na Symbiana powinien rozwiązać Twój problem.
    > Płatny, jest wersja light za free z ograniczoną funkcjonalnością.

    Dzięki!
    Gdzieś już ktoś o tym programie pisał ale zagubiła mi się tamta
    odpowiedź w poprzednim wątku na ten temat gdzie 99% postów
    była nie na temat, jak zwykle... :-)