  • 1. Data: 2011-04-29 00:09:00
    Temat: [Pyt] Czeskie O2 (prepaid)
    Od: Emil <e...@g...com>

    Mam Czeskiego prepaida w sieci O2 i dwa pytanka co do niego:

    1) Wie ktoś jak tam wygląda sprawa gdy kończy się ważność na
    połączenia wychodzące? Czy przepada stan konta i czy przepada karta w
    ogóle? Czy można np. 3 miesiące później doładować i odzyskać to co
    było na karcie wcześniej.
    2) Czy zna ktoś jakiś sposób na kupienie doładowania z zagranicy? (nie
    mam konta bankowego w Czechach) Szukałem na Czeskim Aukro i na naszym
    Polskim Allegro ale nic nie znalazłem. Nie znalazłem też strony typu
    Cabox.de sprzedającej kody.

    Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł podpowiedzieć!