  • 41. Data: 2011-01-13 14:06:40
    Temat: Re: przejechanie pieszego - nietypowe
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-01-13 14:01, J.F. pisze:

    > No, byly juz wyroki za zamordowanie swini, za znecanie sie itp :-)

    A czy pomoc w ukryciu zwłok to współudział?
    Bo ja dziś rano... eee... we własnym żołądku... :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 42. Data: 2011-01-13 14:08:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Jan 2011 14:06:40 +0100 osobnik zwany Krzysiek
    Niemkiewicz wystukał:

    całą? Masz chopie zdrowie ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2011-01-13 14:15:46
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-13 14:08, masti pisze:

    > całą?

    Pewnie nie, ale pewnie nie chce wkopać w to kolegów, albo rodziny ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2011-01-13 14:18:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Pewnie nie, ale pewnie nie chce wkopać w to kolegów, albo rodziny ;)

    Dziś jest jakiś dzień świra czy jak?
    Że autor wątku ma dziś przepustkę z psychiatryka, to jest zrozumiałe.
    Ale po co ciągnięcie te kretynizmy?

  • 45. Data: 2011-01-13 14:24:04
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-01-13 14:05, Andrzej Ława pisze:

    > A jaką masz podstawę prawną?

    Ustawa o ochronie zwierząt, rozdział 2, art. 11.1:
    "Zapewnianie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie należy do
    zadań własnych gmin."

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 46. Data: 2011-01-13 14:27:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2011 14:24, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > Ustawa o ochronie zwierząt, rozdział 2, art. 11.1:
    > "Zapewnianie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie należy do
    > zadań własnych gmin."

    A kto powiedział, że bezdomny?

    Widać wyraźnie, że właściciel go poprawnie i porządnie wyszkolił -
    lepiej ten pies był wyszkolony, niż większość ludzi!

  • 47. Data: 2011-01-13 14:40:40
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-01-13 14:27, Andrzej Ława pisze:

    > A kto powiedział, że bezdomny?
    >
    > Widać wyraźnie, że właściciel go poprawnie i porządnie wyszkolił -
    > lepiej ten pies był wyszkolony, niż większość ludzi!

    Jeżeli nie był bezdomny, to właściciel nie miał prawa pozostawić go tam
    bez opieki, smyczy i kagańca. Przepisy dokładnie regulują gdzie można
    puszczać psy swobodnie i zapewniam Cię, że nie jest to ulica i przejście
    dla pieszych. A jak właścicielowi uciekł, to jest bezdomny:

    "zwierzęta bezdomne" - rozumie się przez to zwierzęta domowe lub
    gospodarskie, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone przez
    człowieka, a nie ma możliwości ustalenia ich właściciela lub innej
    osoby, pod której opieką trwale dotąd pozostawały;

    (ta sama ustawa, którą cytowałem wcześniej)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 48. Data: 2011-01-13 14:44:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > A jaką masz podstawę prawną?

    http://www.bip.warszawa.pl/dokumenty/informacje/OS/O
    S_projekt_regulamin_czystosc_20060612.pdf

    A oprócz tego wiele powodów zdroworozsądkowych.

    > Już dawno stwierdziłem, że masz nieźle pop*.*ny mózg.

    No ja jestem do tego stopnia popierdolony że zdarzyło mi się przywieźć
    do domu psa, który się tułał cały dzień na stacji benzynowej a potem
    odnaleźć jego właścicieli, dzwonić do sąsiadów że ich pies jest dwie
    ulice dalej i tym podobne rzeczy mi się zdarzają.

    No ale ja nie jestem internetowym pseudo-miłośnikiem zwierząt.

    KJ

  • 49. Data: 2011-01-13 14:53:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-13 08:00, Andrzej Ława pisze:

    > Haczyk: pieszym był mały, żółty, kudłaty kundelek.

    Kundelek pieszym w rozumieniu ustawy nie był.

    Natomiast za samo znęcanie, czy zabicie zwierzęcia są inne paragrafy,
    obowiązujące niezależnie czy napastnik użył do tego celu łopaty czy
    samochodu.

  • 50. Data: 2011-01-13 14:58:35
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-01-13 11:19, Andrzej Ława pisze:

    > A jaki masz wzrok?
    >
    > Powtarzam: pies był doskonale widoczny.

    Nawet poprzez Twój samochód? dla tego z tyłu? :-o

    pozdrawiam
    mario