  • 21. Data: 2009-08-14 16:29:53
    Temat: Re: przeglady gwarancyjne
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Swiety Jimmie pisze:

    > Fakt; kiedy kupowałem swojego (miał wtedy ze 2 lata), do głowy mi nie
    > przyszło, żeby pytać o książkę serwisową. Nawet nie wiem, czy ją mam gdzieś
    > na dnie szuflady. Chyba nie.

    A zdajesz dobie sprawę, że warunkiem gwarancji jest robienie przeglądów
    w ASO?

    Chyba nie miałeś nigdy niczego nowego.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 22. Data: 2009-08-14 16:30:31
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Laphroaig pisze:
    > Witka,
    >
    > Mam do zrobienia przeglad gwarancyjny Spoststera po 1600km.
    > Jestem zaskoczony cena tego przegladu (c.a. 800pln).
    > Nie zebym z tego powodu mial sie ciac ale ciekawi mnie czy to dlatego ze
    > HD? czy przeglady innych (np. japonczykow) moto tez tyle kosztuja?

    Honda obecnie pierwszy przegląd gratis. Płacisz tylko ok 150zł za olej i
    filtr.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 23. Data: 2009-08-15 12:56:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    CUT_INZ pisze:

    > A zdajesz dobie sprawę, że warunkiem gwarancji jest robienie przeglądów
    > w ASO?

    A zdajesz sobie sprawe ze niektorych gwarancja po prostu wali ?

    > Chyba nie miałeś nigdy niczego nowego.

    A to cos zlego jest ? Ja na przykład jestem przeciwnikiem kupowania
    nowych pojazdów i w życiu sobie nowego nie kupie.Miedzy innymi właśnie
    przez ceny obowiązkowych przeglądów i masakryczna utrate wartości
    pojazdu przez pierwsze 2-3 lata.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-08-15 15:40:58
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > nowych pojazdów i w życiu sobie nowego nie kupie.Miedzy innymi właśnie
    > przez ceny obowiązkowych przeglądów i masakryczna utrate wartości

    Widzisz, a ja nie mam zamiaru kupować używanych (no chyba, że za
    gotówkę). A tak można kupić nowy sprzęt (ew. wyprzedaż roczników) za
    dobrą kasę, w dobrym finansowaniu. Przykładowo ja zapłaciłem 25% mniej
    niż cena katalogowa za moją VFR (a kupiłem nową z rocznika 2008! - i
    gdzie tu twoja utrata wartości?) Sprzęt jest pewny - czego nie można
    powiedzieć o 90% polskiego rynku wtórnego.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 25. Data: 2009-08-16 02:18:31
    Od: devnull <f...@g...com>

    On 14 Sie, 18:29, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:

    > A zdajesz dobie sprawę, że warunkiem gwarancji jest robienie przeglądów
    > w ASO?
    od jakiegos czasu jest to infiormacja nieproawdziwa , wyzej jest link
    wiec plz nie powilej jej

    co do ASO to mam mieszne odczucia, powinno byc na tip top a tez
    odwalaja fuszerke czasami, mimo ze to taka droga przyjemnosc, mi np:
    zle lańcuch na przegladzie naciagneli :(

  • 26. Data: 2009-08-16 10:59:38
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "devnull" napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...

    co do ASO to mam mieszne odczucia, powinno byc na tip top a tez
    odwalaja fuszerke czasami, mimo ze to taka droga przyjemnosc, mi np:
    zle lańcuch na przegladzie naciagneli :(

    *** No właśnie. Dlatego chciałbym być bogaty i jeździć do ASO.

    Żeby mieć człowieka od naciągania łańcucha..

    PS
    smarują też?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 27. Data: 2009-08-16 12:08:47
    Od: devnull <f...@g...com>

    On 16 Sie, 12:59, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > *** No właśnie. Dlatego chciałbym być bogaty i jeździć do ASO.
    >
    > Żeby mieć człowieka od naciągania łańcucha..

    no co ty ? , poleruja szmatka zeby lśnił i lachony wabil .nie po to
    sie oddaje do ASO sprzet zeby byl pobrudzony jakimis smarami jak tych
    co ich nie stac na serwis.

    Ps: i znowu juz sobie przypomnialem co to usnet , dzieki

  • 28. Data: 2009-08-17 06:32:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "devnull" napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 16 Sie, 12:59, "Jasio" wrote:
> [...]

    no co ty ? , poleruja szmatka zeby lśnił i lachony wabil .nie po to
    sie oddaje do ASO sprzet zeby byl pobrudzony jakimis smarami jak tych

    *** Rozumiem, że po tym jak im zwróciłeś uwagę, orócz oczywistych i
    soczystych przeprosin [wraz ze zniżką na kolejne usługi serwisowe],
    pokazali Ci jak prawidłowo naciąga się łańcuch?
    Absolutnie bez żadnej złośliwości piszę.

    Ps: i znowu juz sobie przypomnialem co to usnet , dzieki

    *** Nie ma sprawy.

    Jak się dowiedziałeś, że to co powodowało problemy to źle naciągnięty
    łańcuch? Nie aby z usenetu?

  • 29. Data: 2009-08-17 13:48:11
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    CUT_INZ wrote:

    > NIE JESTEM Z WARSZAWY

    Nie znasz sie na lansie. Zeby blysnac trzeba napisac ''Z wARSZAWKI''.
    Aha, jak bedziesz jechal za granice na urlop, zrob sobie naklejke "nie lubie
    pOLAKUF"

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 /Rossynant/

  • 30. Data: 2009-08-20 20:31:02
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Swiety Jimmie napisał(a):

    > Objawiła mi się właśnie ciekawa prawda o moim postrzeganiu tego tematu.
    > Bardziej mnie interesuje gwarancja w służbowym samochodzie, niż we własnym
    > Sporciaku.

    No bo w Sporciaku sam se wymienisz zarowke w reflekorze w ciagu 2 minut
    bez pomocy pomocnika i wczytywania sie w ksiazke serwisowa w ciagu
    kwadransa ;)